Selamlar bütün yaz kullandığım çok pratik bir ürün var bugün. Kozvi Box'tan çıkan bu ürün tam çantaya atmalık.Bende yaz boyunca çantamdan ayırmadım.Kızımın teni son derece hassas ihtiyaç duyduğum her an bu ürünü çantamdan çıkarıp kullandım.Dökülme gibi bir problemi olmadığı için hiç sorun çıkmadı.
Ürün ilk bana geldiğinde kıştı ve kolumda denemek istedim;sürdüm sürdüm hiç bir şey çıkmadı içinden çok canım sıkılmıştı bitmiş ürün mü yolladılar diye meğer soğuktan donmuş sonra havalar ısındıkça tekrar denedim ürünün çıkması için kutunun ortasından bastırarak sürmek gerekiyormuş.Krem kıvamındaki ürün rahat rahat sürülünce bir oh çektim.Ürün 50 ml.lik son derece kullanışlı ve şık roll on şeklinde tasarlanmış.Kapağı açıldı döküldü gibi bir derdi yok.Uygulama başlığı son derece pratik.Koruyucu özelliği ise son derece başarılı.Yağsız yapısı sizi rahatsız etmiyor.Ben özellikle kendim ve kızımın yüz ve kollarında kullandım ürünü.Hemen kızaran kızım çok rahat etti bu sayede.4 saatte bir yenilemek gerekiyor ürünü.Ürünü 40-50 lira civarında farklı sitelerden edinebilirsiniz.İçeriği için aşağıya göz atmayı unutmayın.

0 Yorumlar