çorba çeşitleri

Domates Çorbası

Bazen eve fazlaca aldığımız domateslerin bozulmaya başladığını fark ederiz.Domates çorbası kolay bulunan malzemeler ile besleyici güzel bir çorba çeşitlerinden.

Domates çorbası nasıl yapılır?

Üzerine rendeleyeceğiniz kaşarla aileniz tarafından çok sevilecek olan Domates çorbası nın yapımı oldukça kolay.

Domates çorbası malzemeleri

-2 yemek kaşığı un

-1 yemek kaşığı tereyağı

-2 domates

-2 yemek kaşığı domates salçası

-1 su bardağı süt

-tuz,nane

Domates çorbası yapılışı

1-Un ve tereyağını biraz kavuralım.

2-Salça ve sütü karıştırıp kavrulan una dökelim.

3-Domatesi rendeleyip una ilave edelim.

4-Hepsini rondodan geçirip pürüzsüz olmasını sağlayalım.

5-Daha sonra karışımımızı tencereye alalım ve üstüne 3 su bardağı su ekleyip,kaynatalım.

6- Kaynayınca tuzunu,nanesini ekleyelim.

Domates çorbası yapılışı kolay,besleyici,leziz çorba çeşitlerinden.Kolay mayasız pişi tarifi mizi okumayı unutmayın.

14 Yorumlar

  1. En sevdiğim çorbalardandır domates , ellerine sağlık.Havalar da soğumuşken sıcak sıcak ne güzel olur.Akşama ben de yapayım ama bu sefer senin tarifinle :)))

    YanıtlaSil
  2. Bayılırım domatez çorbasına:
    Bu arada benim çekilişimde bir adet kuğu kazandınız haberiniz olsun:))
    Çok yoğun olduğumdan mail ile haber vermedim. Bir ara serpileyrik@gmail.com a açık adresinizi bırakabilirseniz eğer
    yeni yapacağımız kuğulardan birini size göndericam.:))
    sevgilerle Makasın Dansı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAA ne güzel haber bu hemen mail atıyorum hoşgeldiniz bloguma:)))

      Sil
    2. Domates çorbası uğurluymuş meğerse :)) Kuğu gibi zarif arkadaşıma ne güzel bir sürpriz olmuş :)

      Sil
  3. Severim domates çorbasını. Çorba içmeyi çok severim daha doğrusu. Ben de senin tarifine benzer şekilde yapıyorum. Çokkkkk teşekkürler canım. Kuğunu güle güle kullan 😊🦢🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Domates çorbası harika oluyor canım sağol.

      Sil
  4. ellerine sağlık, benim de vazgeçilmez çorbalarımdandır....

    YanıtlaSil
  5. birinci çorbam buuuuuuu :) bakarım tarifineee :)

    YanıtlaSil
  6. Çok lezzetli görünüyor, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil