Pantene argan yağlı elixir serisi saçları ağırlaştırmadan 24 saate kadar yıpranmaya karşı saçı korumayı  ve beslemeyi vaat ediyor.Ürün 100 ml.lik plastik spreyli bir şişede ve kullanımı oldukça kolay.Argan yağı hayatımıza girdiğinden beri artık bütün ürünlerin içeriğinde görüyoruz.Oldukça faydalı bir yağ olan Argan yağı bu üründe de yerini almış.Ürünün kokusu oldukça hafif ve güzel.Benim ve kızımın saçları da problemli olunca denemek için aldım.Ürünü saçlarınızı yıkadıktan sonra sadece bir fıs alarak avucunuzda yayıyorsunuz ve saça yediriyorsunuz.Durulama gerektirmiyor.En fazla iki fıs alıyorum çünkü fazla kaçırırsanız ürün oldukça yağlı;saçlarınız yağlanmış görünebilir.Ben kuru saçlara sahip olanların daha memnun kalacağını düşünüyorum.Saçlarımızda bu ürünü kullandığımda çok kolay tarandığını fark ettim.Ayrıca hafif bir ışıltıda veriyor ve kolay şekil almasına yardımcı oluyor.Ben ürünü 12 liraya almıştım.İçeriğini aşağıdan görebilirsiniz.Sevgiler...

8 Yorumlar

  1. Ben bu ürünü severek kullanıyorum. Her duş sonrasında dört beş pompayı saçlarıma yediriyorum yağlandırma problemi yaşamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saclarim çabuk yaglandigi icin az kullaniyorum

      Sil
  2. Bu ürünü kullanmadım ama merak ettiklerimden, çünkü çok övgü duydum bazı bloglarda ve instagramda. Deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. çok açıklayıcı bir yazı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Benim saçım çok yağlanıyor. Bu ürünü kullansam olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçlarımda yağlı sık sık yıkıyorum bir zararını görmedim ürünün.

      Sil