Bu ürün Kozvi box'tan gelmişti.100 ml.lik şık bir ambalajı var.3 farklı amaç için kullanılabiliniyor.Temizleyici süt olarak,tonik losyon olarak ya da göz makyajınızı temizlemek için kullanabiliyorsunuz.Ben sadece göz makyajımı temizlemek için kullanmayı yeğliyorum.Çünkü ağır bir makyaj yapıyorum ve jel yapıdaki temizleyicilerin cildimi daha iyi temizlediğini düşünüyorum.İlk kullandığımda bakalım makyajımı güzel temizleyecek mi diye denemek istedim.Temizledi ama 4 pamukla iyice silince bu yüzden ben sadece göz makyajım da kullanmayı yeğledim.İçeriğine bakalım isterseniz.
Yalnız gözlerimi biraz sulandırdığını da söylemeliyim tabii ürünü biraz fazla kaçırınca gözlerimin içine giriyor.Bu da sanırım benim hatam çünkü üzerinde hassas gözler ve lens kullananlar için uygun olduğu yazıyor.Ayrıca durulama gerektirmiyor ürün.Cildimi kurutması gibi bir etkiyle karşılaşmadım.İçinde Vichy termal suyu barındırıyor böylelikle daha yatıştırıcı bir etkiye sahip.Paraben içermiyor.Hipoalerjenik.Rahatsız etmeyen hafif bir kokusu var.Eğer siz sütle makyaj temizlemeyi yeğliyorsanız deneyebilirsiniz.Ben tekrar alacağımı sanmıyorum çünkü hepsi bir arada ürünler yerine her bölge için tek tek üretilen ürünler daha iyiymiş gibi geliyor bana.Sevgiler...

0 Yorumlar