Daha önce de defalarca söylediğim gibi cilt temizliğinde jel ürünleri tercih ediyorum.Böylelikle yapmış olduğum ağır makyajın tamamen temizlendiğini düşünüyorum.Daha sonra göz makyajımı ayrı bir temizleyiciyle tekrar temizliyorum.Bu yüz temizleme jeli oldukça şirin pembe bir renge sahip.200 ml.lik pompalı şık ve kullanışlı bir ambalajı var.Pembe greyfurtlu olan jel hoş,ferah bir kokuya sahip.Sivilce ve siyah noktalarla savaşmayı vaat ediyor.Benim zaten böyle sorunlarım yok.Kullandıktan sonra da olmadı.İçeriği için aşağıdaki resmi inceleyebilirsiniz.Ben blogger olduktan sonra içerik konusunda o kadar yazı okudum ki artık içerik kısmına bakmak istemiyorum yoksa hiç bir şey kullanamayacağız.Çok ağır kimyasallar barındırmıyor ama tabii tamamen doğal da değil.
Benim cildim çok hassas değil.Cildimde herhangi bir kuruma ya da tahriş durumu meydana gelmedi.Sonrasında tonik sürdüğümde de pamuğa siyahlık gelmiyor.Yani derinlemesine temizlemesini sevdim.Ancak ben iki kere yıkıyorum yüzümü bu jelle.Bu markayı da oldukça kaliteli buluyorum.Yani kullandığım hiç bir ürününde sorun yaşamadım.Çok az bir parçası gayet güzel köpürüyor.Ben sadece akşamları yüzümde kullanıyorum.Sabahları sadece suyla yıkıyorum.Bu yüzden ürün oldukça uzun süre gidiyor.Fiyatı da sanırım 15 liraydı.Sevdiğim,ihtiyaçlarımı karşılayan bir ürün oldu.Sevdim yani.Sevgiler...

0 Yorumlar