Selam bugün size kullanmış olduğum bir göz kreminden bahsedeceğim.Avon solutions serisine ait olan bu krem 15 ml.lik kavanoz şeklinde bir ambalaja sahip.Kavanoz ambalajları seviyorum çünkü içindeki ürünün tümünü kullanabiliyorsunuz.Bu kremi aldığımda 25 liraya iki ürün kampanyası vardı.Birinci kavanozu bitirdim.
Sıkılaştırıcı bir özelliğe sahip olan krem Avon'a özel Scarlet Wisteria Kompleksi ile formüle edilmiş.Ürün hemen bitmiyor uzun süre kullanabiliyorsunuz.Ortalama bir göz kremi diyebiliriz.Yıllardır göz kremi kullanırım ne yazık ki göz etrafım kırışmaya başladı yani göz kremlerinin öyle mucizevi olanına daha rastlamadım.Ama gene de alışkanlık gereği kullanmadan duramıyorum.Bu kremde piyasada satılanlarla eş değer kaliteye sahip ama  daha uygun fiyatlı bir krem.Gözlerimde yağ butonu oluşturmadı,nemlendirdi.Bir de bazı göz kremleri gözümde alerji yapıp sulandırıyor bu kremde öyle bir problemim olmadı.Gene alırmıyım evet daha iyi bir alternatif bulamazsam gene tercih edebileceğim bir ürün.Siz bana bir tavsiye de bulunabilir misiniz?Aşağıda ürünün içeriğini bulabilirsiniz.Sevgiler....

0 Yorumlar