-->

adsense

7 Temmuz 2014 Pazartesi

Amway GLISTER Naneli Ferahlatıcı Ağız Spreyi

Bu spreyi yaklaşık 6 yıldır kullanıyorum.Bir ara piyasadaki başka bir kaç ürünü daha denemiştim ama gene bu spreye geri döndüm.Çünkü bunun kadar ferahlatan,güçlü bir nane tadına sahip başka sprey bulamadım.
Ürün 12ml.lik spreyli metal bir ambalaja sahip tam çantaya atmalık.Sigara ya da gün içinde oluşan kötü kokuları önlemede birebir.Sıkınca anında güçlü bir ferahlık hissediyorsunuz.Ürünü ancak Amway yetkili satıcılarından alabilirsiniz.Ben daha dün yenisini 14 liraya aldım.Ama ürün gerçekten parasını hak ediyor.Hem güçlü bir etkiye sahip hem de uzun süre kullanılıyor yani içi hava dolu değil.İçindekileri merak ediyorsanız resimden inceleyebilirsiniz.Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.