Selam bu kuru şampuan Lilakutu'dan çıkmıştı.Son dönemler de oldukça popüler olan ve Türkiye piyasasına yeni yeni giren kuru şampuanlar gerçekten hayat kurtarıcı.Bir yere gidecekseniz ve fazla vaktiniz yoksa ya da seyahatte saçınızı yıkamaya müsait bir ortam yoksa rahatlıkla kullanabilirsiniz.Özellikle benim gibi küçük bir çocuğunuz varsa ve hasta olduklarında sık banyo yaptırmayı istemiyorsanız bu şampuanlar gerçekten çok pratik bir çözüm sunuyor size.Hemen içeriğiyle başlayalım incelemeye.

Spreyli bir ambalajı var.Kullanımı gayet rahat saçlarınıza sıkıyor ve parmak uçlarınızla diplerine yayıyorsunuz.Az sonra saçlarınızdaki kötü koku gidiyor.Yağı emiyor tertemiz oluyor.Kuru şampuanın çok hoş kokusu duyuluyor.Diğer şampuanlarda çokça yapılan eleştiri saçlarda beyaz kalıntılar bırakması ben bu şampuanda öyle bir sorun hissetmedim.Saçlara çok güzel bir hacim veriyor.Ben hemen her gün temiz saçıma da uyguluyorum bu şampuanı.Hem hacimli oluyor hem de kolay taranmasını sağlıyor saçların.
Ürün hayvanlar üzerinde test edilmemiş.Almak isterseniz lila kutu da satılmakta.Fiyatı 40 lira.Benim kuru şampuanlar kurtarıcım oldu çünkü saçlarım çok hacimsiz.Bu yüzden gene alıp,severek kullanabileceğim bir ürün.Sevgiler...

0 Yorumlar