Bu saç spreyi de Lilakutu tarafından bana gelmişti ancak kullanabildim.Deniz suyu etkili spreylerde son dönemlerde oldukça popüler.Hani denize girer çıkarız ve saçımız şöyle dalga dalga olur istesek yapamayacağımız bir şekil alır.Hiç uğraşmadım böyle benim saçlarım gibi bir hava verir saçlarımıza ya.İşte bu etkiyi yaratmaya çalışıyor bu spreyler.Benim saçlarım zaten kendinden dalgalı ama mutlaka bir ürünle dalgaları belirginleştiriyorum.Genellikle bu jöle oluyor ve spreyle kabartıp hacim veriyorum.Bu ürünü de son günlerde denemeye başladım.Elime sıkıyorum ve ıslak saçlarımı öne eğerek parmaklarımla yediriyorum saçlarıma.Dalgaları belirginleştirmek konusunda jöle den bir farkı yok hatta daha doğal duruyor.Ancak sert bir duruş beklemeyin gayet yumuşak duruyor saçlarınız.İçindekilere gelirsek aşağıdaki gibi:
Ama öyle denizden çıkmış hal gibi bir şey beklemeyin dediğim gibi yumuşak hafif dalgalar veriyor.Kokusu hafif ve çok hoş.Saçlara hafif bir hacim katıyor.Bazı arkadaşlar saçlarının deniz tuzundan dolayı kuruduğunu söylemişler; ben de bu yüzden bu ürünü her gün değil arada sırada kullanıyorum.Ürün 34 lira ve Lilakutu'dan satın alabilirsiniz.Sevgiler...

0 Yorumlar