-->

adsense

16 Haziran 2014 Pazartesi

ÇOK BASİT EKLER TATLISI

Bu tatlıyı eğer bir gece buzdolabında bekletirseniz gerçekten nefis oluyor.Özellikle kızım bayılıyor bu tatlıya.Misafir geleceği sırada hem pratik hem de çok şık bir sunumu var.Bir deneyin bakalım sevecek misiniz.
MALZEMELER:
2 paket kedi dili bisküvi
2 su bardağı süt
4 yemek kaşığı un
1 su bardağı şeker
1 paket vanilya
1,5 yemek kaşığı tereyağı
ÜSTÜ:
1 paket çikolata sosu
Hindistan cevizi

YAPILIŞI:
-Sütü,unu ve şekeri karıştırıp bir taşım kaynatalım.
-Ocaktan aldıktan sonra içine tereyağı ve vanilyayı ekleyelim.
-Mikserle iyice çırpalım.
-Kedi dili bisküvileri borcama dizelim.
-Hazırladığımız kremayı kaşık yardımıyla bisküvilerin üzerine dökelim.
-Sonra diğer bisküvileri üzerlerine kapatalım.
-Bu şekilde bir saat kadar bekletelim.
-Kedi dilleri kremanın sıcaklığı ile yumuşadıktan sonra çikolata sosunu tarifine göre hazırlayalım ve tatlının üzerine dökelim.
-Daha sonra soğuyunca  hindistan cevizi dökelim.
Afiyet olsun...

8 yorum:

  1. Kızlarım çok sever ekleri bende deneyim.Ellerinize sağlık...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer çabucakyumuşamasını istiyorsanız kedi dillerini süte hafif batırabilirsiniz.Sağolun afiyet olsun:))

      Sil
  2. Çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık canım.Kedidilini bir türlü sevemedim ama bu tarifi deneyeceğim mutlaka :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ilk kez kedi dilini bu tarifle denedim hemen yapınca tadı çok hoşuma gitmedi ama ertesi gün hakikaten çok leziz olmuştu.Dene bakalım sevecekmisin öptüm canım:)))

      Sil
    2. önerebileceğin bir kedidili markası var mı , belki lezzeti markasına göre değişebiliyordur..

      Sil
  3. valla canım ben markasını hatırlamıyorum ama A101 den almıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep bimden alıyordum bu sefer A101 dekini deneyeyim :)

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.