-->

adsense

18 Haziran 2014 Çarşamba

Amway Glister Diş Macunu

Bu ürünü Amway satan bir arkadaşımdan aldım.Ağız spreyim de Amway'den ve çok memnunum.Bir de diş macununu deneyeyim dedim.50 ml.lik plastik bir ambalajda vidalı kapağıyla oldukça pratik bir ürün.


Ürün diş lekelerini yok etmeyi ve beyazlatmayı vaat ediyor.Ben beyazlatma ya da leke çıkarma gibi bir etkisini göremedim.Yalnız benim dişlerimde çok fazla leke yok sadece iç kısımda birazcık bir de kendi rengi dişlerimin zaten çok beyaz değil.Bu yüzden bu özelliği konusunda pek bir fikrim olmadı.
Köpürmesi hoşuma gitti bazı diş macunları köpürmüyor ve sanki temizlemiyormuş gibi geliyor bana.Naneli bir tadı var ve orta derece de bir ferahlık veriyor.İçeriği konusunda çok tartışmalar var.Bazısı doğal bazısı değil diyor işte içindekiler siz karar verin:
Aluminum Silicate, Water (Aqua), Glycerin, Sorbitol, Sodium Lauryl Sulfate, Cellulose Gum, Flavor (Aroma), Sodium Phosphate, Sodium Fluoride, Sodium Citrate, Magnesium Aluminum Silicate, Methylparaben, Propylparaben, Sodium Saccharin, Titanium Dioxide (C.I. 77891), FD&C Blue No. 1 (C.I. 42090).
Fiyatı 20 lira ve sadece Amway satıcılarından alabilirsiniz.
Doğrusu piyasadaki satılan ucuz diş macunlarından daha iyi olduğu kesin ama piyasadaki kaliteli markalardan çok da bir farkı yok bana kalırsa.

3 yorum:

  1. Amway şirketıne üye olup aldığınızda ürünlerinizi indirimli alırsınız ayrıca aldığınız urünler için size şirket pirimler yatırırken,işinizi büyüttüğünüzde ise kazançlı kaarlarınızda büyümeye devam eder...ilersinde ise güvenli emeklılığe hak kazanırken ,bu emeklı maaşınızı ılerıye yönelik çocuklarına ,torunlarınızada bırakabılıyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 6 yıldır amway ürünleri kullanıyorum.Tabii ki diş macununu da.Glister içeriğinde nane,kekik,ısırgan otu var,tabii ki zararsız kimyasal bileşenleri de mevcut.Temizlemenin dışında tedavi etme özelliği de var.Ama kesinlikle diş macunu,ağız bakım suyu birlikte kullanılmalı bence.Fırça ile temizleyemediğimiz kalıntılar ağız bakım suyu ile temizlenmesi için.Yoksa plak ve tartarlara döönüşür,zamanla da çürümeler başlar.
      Ayrıca büyük boy diş macunu 20 tl değil,15.50 küçük boy da 6.60 tl
      Dileyenlere bütün amway ürünlerini almalarında yardımcı olabilirim. :)

      Sil
    2. evet fiyatı konusunda biraz kazıklandığımı daha sonra fark ettim:((

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.