Selamlar bugün NYX markasına ait güzel bir glossumuz var.NYX girls gloss 32 numara benim çok sevdiğim bir renk oldu.Bu seride yaklaşık 36 renk bulunmakta.Bir kere kokusu muhteşem insanın yiyesi geliyor.Ne yazık ki ben gloss sevmediğim için sadece bir kaç kere kullandım.Ama glossu genç kızlara çok yakıştırıyorum.Ben yoğun ve mat renkleri çok seviyorum.İçinde neler olduğuna aşağıdan bakabilirsiniz.
Ambalajı gayet şık ve sağlam aynı zamanda geyik ayağı şeklinde aplikatörüylede ürün kolayca alınıyor.Çok yapışkan olmayan bir yapısı var.İçinde hafif parıltılar barındırıyor.Çıkarması gayet kolay çünkü çok kalıcı değil gün içinde defalarca tazelemek gerekiyor.Başka bir rujun üstüne uygulayarak da kolayca kullanıla bilinir.Dediğim gibi genç kızların rahatça kullanacağı hoş bir renk.Sevgiler....

0 Yorumlar