Lilakutu en geç benim elime ulaşıyor.Ülkenin doğusunda oturmanın sonucu tabii ki.Son günlerde yaşadığımız üzücü olaylar hepimizi yıprattı. Lilakutuyu hepimiz büyük bir hevesle bekledik.Belki üzüntülerimizi biraz unutur,biraz mutlu oluruz diye.Başka blogger arkadaşlara daha erken ulaştı kutu.Resimlerini yayınladılar çok bir şey anlamadım ama beğenmemişlerdi.Bana gelince hemen kutuyu açtım ve yanılmamışlar bu kutu benimde hiç hoşuma gitmedi.İlk kez bir kutuyu bu kadar yetersiz buldum.Sanki son anda hazırlanmış gibi geldi bana ve sanki son olaylardan lilakutu çalışanları da çok etkilenmiş ve üzülmüşler de gereken önemi pek verememişler gibi.Keşke biraz daha erteleselerdi de moralleri biraz yerine gelince yollasalardı diye düşündüm.Şimdi gelin beraberce bakalım neler varmış kutumuzda:
Toplu resim den pek bir şey anlaşılamıyor ama geldiğinde kutu içindeki parfüm biraz akmış ve kutuda lekeler oluşmuştu.Şimdi tek tek bakalım:
Decleor gündüz serumu ve gece kremi kutu büyük gibi görünüyor ama içinden minicik serum ve krem çıktı.Serumu hemen cildimde denedim ertesi gün üç koca sivilce oluştu yüzümde.
Hakime Hanım Çiftliği zeytinyağlı el sabununu sevdim aslında ama 30 ml.lik küçük bir şişede.Kokusu da çok güzel keşke tam boyu olsaydı.
Pastel lipbalm kutudan çıkan tam boy bir ürün fiyatı 10 lira.Yani zaten her tarafta bulabileceğimiz bir ürün.Bir ara bütün bloggerlara yollanmıştı o zaman isteseydim gidip alırdım.
Marrakesh el ve vücut losyonu kokusu çok hoş keşke tam boyu olsaydı bize gelen 30 ml.lik bir ürün herhalde çantama atar el kremi olarak kullanırım.
Agent Provocaleur tester parfüm  koku fena değil ama kalıcı değil.
Raen bitkisel zeytin yaprağı losyonu hem vücuda hem de yüze kullanılabiliyormuş.Bu üründe deneme boyu geldi.
İkinci ve son tam boy ürün Color Club oje nail art yaparken kolaylık sağlıyormuş ben normal sürmeyi yeğlerim.Fiyatı 8 lira.En azından renk güzel.
Cosmed güneş koruyucu yüz kremi 5 ml.Daha önce de çıkmıştı bu ürün ben bu pakette güneş ürünlerinin çok olacağını düşünmüştüm yanılmışım.
Cyrene sensitive cleansing micellar water bu ürünü daha önce duymuş ve merak ediyordum.Keşke tam boyu olsaydı 30 ml olan ürün galiba en fazla iki kullanım gider ben de pek bir şey anlamam.
Ürünlerin tam boy fiyatlarını yukarıdaki resimden görebilirsiniz.Parfüm aktığı için biraz lekeli kusura bakmayın.İnşallah lilakutu bir daha bizi bu kadar hayal kırıklığına uğratmaz.Sevgiler...

0 Yorumlar