Geçtiğimiz günlerde migros'da kozmetik reyonunda yüzde elli indirim olacağını duyunca bir gidip bakayım dedim.Bu kremler dikkatimi çekti bir alana bir bedavaydı sanırım 12 liraydı ikisi.Gece kremi kuru ve hassas ciltler için gündüz kremi ise normal ve karma ciltler için olanından aldım.
İlk kullandığımda bir şey fark etmedim.Cildim çokta hassas değildir yaştan dolayı hafif kurumaya başlayan karma bir cildim var.Şimdiye kadar kullandığım hiç bir krem bana alerji yapmadı.Böyle bir beklentim olmadığı için iki gün sonra burnum kızarıp şişince hiç bunu kreme bağlamadım ama bu günlerde hiç bir ilaç da kullanmadığım için eşime sordum baksana benim burnum neden kızardı şişti ki neyse aradan bir kaç gün daha geçti sabah kremi sürdüm(bu arada burnum hala şiş)dışarı çıkacaktık beş dakika sonra makyaj yapmak için aynanın karşısına geçtim ki yüzüm al al olmuş resmen dökmüş o an kremin yaptığını anladım.Yaklaşık üç dört saat sonra döküntüler geçti ama bayağı bir kaşındı yüzüm.Akşam emin olmak için ufak bir bölgeye yeniden sürdüm ve hemen kızardı.Yani anlayacağınız çöpe gitmek zorunda kaldı kremler.Bilmiyorum ama içindeki bir madde bana alerji yaptı.Bunun yanında çok memnun kalmış olanlarda var üründen.İçeriği aşağıdaki gibi slikon yok bir çok bitkisel yağ var.Koruyucu olarak sodium benzoate kullanılmış acaba bu kimyasal mı alerji yaptı bilmiyorum ama genel olarak içeriği iyi gibi.
Organik ürünlerin fiyatlarının oldukça pahalı olmasına rağmen çok uygun fiyatı olan ürünler.Hiç bir ürünü kötülemek istemem bana içindeki bir maddeden dolayı alerji yapmış olabilir ama dediğim gibi oldukça memnun kalanlarda var.Sevgiler..

2 Yorumlar

  1. Canım çok geçmiş olsun.Şimdi nasıl cildin.Bu kremleri ben de merak ediyordum.Migrosta gördüğümde de alsam mı almasam mı diye hep düşünürdüm.İyi ki yazmışsın.Yoksa merakıma yenilip alırdım ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kremleri kullanmayı kesince cildim hemen normale döndü.Neden bilmiyorum ilk kez alerji yaptı bana bir krem.Çok sağol öptüm canım:))

      Sil