Selamlar bir süre önce denemem için gönderilen Biotherm Aquasource tanışma paketinden çıkan ürünleri denedim ve sizlerle yorumları paylaşmak istiyorum.Bu serinin hayranları oldukça fazla ama oldukça kaliteli ve güzel ürünler.Her 7 saniyede bir kadın bu seriye aşık oluyormuş.Bu kadar da iddialılar.Şimdi tek tek inceleyelim bakalım neler varmış.

YÜZ YIKAMA JELİ:İçinde peeling tanecikleri olan bu jel oldukça hoşuma gitti.Normal ve karma ciltler için olan bu jel tam benlik.Ben her zaman yüz yıkama jelini tercih ediyorum.Çünkü ağır makyaj yaptığım için yüzümü köpürte köpürte yıkamazsam temizlenmemiş gibi geliyor.
Her zaman ki gibi iki kere bu jelle yüzümü yıkayıp değer aşamalara geçtim.İçindeki taneciklerle cildime masaj yaparak ovalamak çok iyi geldi.Ayrıca  çok hoş bir kokusu var.Cildimde öyle can sıkıcı bir kuruluk oluşturmadı.Yani sevdim.
GÖZ KREMİ:Ne yazık ki bilyalı bir ucu var.Bilyalı ucu olan ürünleri tercih etmiyorum.Çünkü ürün bana eşit miktarlarda yayılmıyormuş gibi geliyor.Aslında metal uç oldukça ferahlatıyor.Ben de ürünü gözüme sürerek parmağımla dağıttım.Ürün o kadar jel ki ne kadar sürdüm,gözüme geldimi gelmedimi pek anlayamadım.
Yani seriden anlaşamadığım bir bu ürün oldu.Ürünü sabah ve akşam iki kere kullandım.
TONİK:Bu ürüne bayıldım.Çok hoş hafif bir kokusu var.Temizlik,sabun kokusu gibi.Ben bu ürünü ilk kullandığımda jelle yüzümü iki kere yıkadım.Gül suyuyla sildim sonra bu ürünü azcık pamuğa döktüm ve tekrar sildim.Bir baktım ki pamuk siyah siyah olmuş.Derinlemesine temizlemesine bayıldım.Her defasında bu ürünü kullandıktan sonra cildimin tamamen temizlendiğini fark ettim.Son derece yumuşak cildi yakmayan termal su gibi bir tonik.Çok sevdim.
GECE KREMİ:Gene jel yapıda gece gibi mavi renkli bir krem.Bu kremi de oldukça sevdim.Yalnız sürdükten sonra yapış yapış bir his oluşuyor ama bir iki dakika sonra tamamen emiliyor.Gene bu krem de tüm seri gibi hafif bir sabun kokusuna sahip.
Cildime son derece iyi geldi ve sabah kalktığımda dinlenmiş ,makyaja hazır bir cildim olduğunu görünce seve seve kullandım.Çok sevdim.
GÜNDÜZ KREMİ:Hoş kokulu,jel şeklinde olan bu gündüz kremi tam su yeşili renginde.Sürdükten sonra cildinizi ferahlattığını hissediyorsunuz.Gece kreminde olduğu gibi bu kremde biraz yapış yapış his veriyor ama çabuk geçiyor.Ürünün çok az bir miktarı yeterli oluyor.
Ürünlerin içeriklerini merak ediyor olmalısınız aşağıdaki resimden hepsini inceleyebilirsiniz.Biotherm instagram hesabına ulaşmanız için sizi ŞURADAN alayım.Mutlu kalın...

2 Yorumlar

  1. en sevdiğim temizlik ürünleri bunlar. o sabun kokusunu diğer hiçbi üründe bulamadım.

    YanıtlaSil