Daha önce belirttiğim gibi çantaya atmalık küçük boy kremleri çok seviyorum.Bebak bademli el ve vücut kremini Bim de görünce denemek istedim.20 ml.lik minicik ambalajı çok yer kaplamıyor tam deneme boyu.Tabiiki vücuda sürmeye yeterli gelmez ama eller için ideal.
Kıvamlı bir yapısı var ama dağıtınca hemen emiliyor ve yapış yapış bir his bırakmıyor.Kokusu da oldukça hoş ve yoğun değil.Fiyatı da yanılmıyorsam 1 lira gibi bir şeydi yani nelere vermiyoruz bu parayı değil mi?Ellerde yarattığı yumuşaklığı ve nemli hissi sevdim.Büyük boyunu almayı isterdim ama ne yazık ki çevremde BEBAK ürünlerinin satıldığı bir iki yer var onlarda da sadece belli ürünler mevcut.Yoksa gül suyunu ve makyaj temizleme sütünü de denemek isterdim.İçindekileri merak ederseniz aşağıda görebilirsiniz.Sevgiler...

0 Yorumlar