-->

adsense

25 Nisan 2014 Cuma

Schwarzkopf Gliss Ultimate Repair Çok Yıpranmış Ve Kuru SaçLar İçin Saç Spreyi

Selam kızımın saçları çok uzun olupta bir dolaştımı bir daha açılmayınca tabii ki saç spreyleri çok önemli oluyor benim için.Ne görürsem alıyorum ve deniyorum.Kuru ve yıpranmış saçlar için olan bu çift bazlı hasar onarıcı spreyi oldukça beğendim.Ürün 100 ml lik şık bir ambalaja sahip.Bu ürün sıvılaştırılmış keratin içeriyor.Saç telindeki çatlakları dolduruyor ve hasarı onarıyor.Üstelik mükemmel bir kokusu var çikolata gibi bayılıyorum.Ürün banyodan sonra nemli saça ya da kuru saça uygulanabiliyor ve durulanmıyor.Ben kızımın saçlarına banyodan sonra sıkıyorum ve kolayca açılıyor,taranıyor saçları normalde taranmaz ama bu sprey işimizi bayağı kolaylaştırıyor.Ayrıca saçlarındaki kırıklarında azaldığını farkettim.Bu ürün bittikçe yenisini seve seve alırım.Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.