Selam kızımın saçları çok uzun olupta bir dolaştımı bir daha açılmayınca tabii ki saç spreyleri çok önemli oluyor benim için.Ne görürsem alıyorum ve deniyorum.Kuru ve yıpranmış saçlar için olan bu çift bazlı hasar onarıcı spreyi oldukça beğendim.Ürün 100 ml lik şık bir ambalaja sahip.Bu ürün sıvılaştırılmış keratin içeriyor.Saç telindeki çatlakları dolduruyor ve hasarı onarıyor.Üstelik mükemmel bir kokusu var çikolata gibi bayılıyorum.Ürün banyodan sonra nemli saça ya da kuru saça uygulanabiliyor ve durulanmıyor.Ben kızımın saçlarına banyodan sonra sıkıyorum ve kolayca açılıyor,taranıyor saçları normalde taranmaz ama bu sprey işimizi bayağı kolaylaştırıyor.Ayrıca saçlarındaki kırıklarında azaldığını farkettim.Bu ürün bittikçe yenisini seve seve alırım.Sevgiler....

2 Yorumlar

  1. Bugün bir arkadaşım bahsetti bu üründen. Çünkü bir kaç aydır saçlarımın dökülmesinden çok şikayetçiyim. Denemek lazım belki iyi gelir.

    YanıtlaSil