Selam göz altı kapatıcısı deyince artık ihtiyacım olduğundan bol bol satın alıyorum.Diadermine markasına ait olan bu göz çevresi bb kremini de görünce hemen denemek için aldım.Fiyatını hatırlayamıyorum bayağı uzun süre oldu.Altın sarısı bir ambalajı var.Kadınları çekebilmek için güzel bir ambalaj.
Ambalajında sıkılaştırdığı ve göz altındaki çizgileri azalttığını yazıyor.Ben doğrusu böyle bir şey hissetmedim.8 saate kadar kapatıcı etki vaat ediyor.Bu doğru uzun süre kalıcılığa sahip.
Aydınlık bir cilt tonu sağlar diyor.Evet tabii ki biraz aydınlatıyor.Kapatıcılığı orta ayar öyle her şeyi kapatmasını beklemeyin.Fırçası uygulama sırasında çok pratiklik sağlamıyor.İz iz duruyor mutlaka süngerle üstünden gitmek zorunda kalıyorum.
Daha genç ciltler için yeterli olacağını düşünüyorum ama benim gibi olgun ciltliler için daha fazlası gerekli.Sizin deneyip beğendiğiniz kapatıcı var mı?Sevgiler....

0 Yorumlar