Selam bugün lilakutu dan geçtiğimiz aylarda çıkmış olan bir kremi anlatacağım.Cosmed markasına ait olan bu krem 50 ml.lik şık ve sağlam bir ambalaja sahip.Boyutu itibarıyla çantanızda kolaylıkla taşıyabilirsiniz.


Krem  sık yıkanan,mevsimsel değişimlerden dolayı kurumuş,çatlamış ciltleri rahatlatmayı vaat ediyor.Yağlandırmadan nemlendirmesi benim için çok önemli ve bu krem bu özelliğe sahip.İçeriğinde bulunan Aloe vera cildi dış etmenlere karşı koruyor,cilt tahrişini önlüyor.Son zamanlarda adını sıkça duyduğumuz Shea yağı cildi yeniliyor,yumuşak dokuların oluşmasını sağlıyor.Baobab yağı ise cilt dokularını yeniliyor ve cilde elastikiyet kazandırıyor.


Ayrıca kremin içinde E vitamini ve D-pantenol bulunuyor.Bunlarda cildin nem kapasitesini arttırıyor ve cildin yıpratıcı etkilerden korunmasını sağlıyor.İçeriği bu kadar zengin olan bu krem ellerimiz için gerekli bütün bakımı sağlıyor.İstediğiniz her an kullanabilirsiniz.Ürün dermatolojik olarak test edilmiş ve unisex kullanıma uygun.Kokusu bir çok kişinin hoşuna gitmiş ama ben pek sevmedim.Salatalık gibi bir kokusu var.Ama nemlendirmesine bir sözüm yok.Koklamazsam severek kullanıyorum.Yapısı ne çok sıvı ne de yoğun sürümü gayet rahat.Sürdükten sonra yapış yapış bir his bırakmıyor.Çok kurumuş ciltlerde ben çok işe yarayacağını düşünmüyorum.Eğer elleriniz çok sorunlu değilse günlük kullanım için uygun bir krem.İçeriği ise aşağıdaki gibi sevgiler....



0 Yorumlar