Avon parfümleri

Avon Wish of Love Parfüm

Avon ürünlerini sevenler Avon parfümlerini mutlaka denemiştir.Avon Wish of Love parfüm de en çok satın alınan parfümler arasındadır.

Avon parfümleri dünyada popüler mi?

Avon parfümleri dünya çapında oldukça popüler ve dakikada 26 adet satılması ne kadar sevildiğinin bir göstergesi.
Wish of Love

Avon Wish of Love parfüm yorumu

Avon ürünleri kaliteli ve uygun fiyatlarıyla oldukça seviliyor.

Avon wish of love parfümü yaz ayları için son derece uygun hafif bir parfüm,son derece hoş bir şişe tasarımına sahip.

Wish of Love notaları

Avon Wish of Love parfüm hem çiçeksi hem de meyveli çok hoş bir kokuya sahip.Üst notalarında kiraz çiçeği,kızılcık,gül,ortanca alt notalarında sedir,sandal ağacı birleşince mükemmel bir koku ortaya çıkmış.

Avon Wish of Love parfümü sevdim mi?

Avon ürünlerini,Avon parfümlerini oldukça seviyorum bu parfüm hakkında düşüncelerime gelirsek.

Kokladıkça yaz geceleri aklıma geliyor.Cıvıl cıvıl ambalajı da insana yaz günlerini hatırlatıyor.Ben genç kızlara çok daha fazla yakıştırıyorum bu kokuyu çünkü hafif,eğlenceli,coşkulu.Hani duş aldıktan sonra bir tazelik hissedersiniz,bir sabun kokusu duyumsarsınız ya işte ona benziyor.

Ama kendimin kullanacağını sanmıyorum çünkü kalıcı değil.

Ben yürüdükçe hissedilebilen iki gün üstümden çıkmayan kokuları seviyorum.Bu parfüm ise EDT ve on dakika sonra kokusu kayboluyor.Parfüm dönem dönem indirime giriyor bu yüzden uygun bir fiyata alınabilir.
Avon ürünlerini seviyorsanız En çok satan Avon parfümleri makalemizi de okumalısınız.
Yani sonuç olarak Avon parfümleri,Avon Wish of Love parfüm hoş bir koku ama kalıcı olmamasından dolayı bir genç kıza tarafımdan verilecek.

26 Yorumlar

  1. Lisedeyken kullanırdım bu parfümü birde soft musk' ı soft mask hala favorilerim arasında wish of love da güzel bir koku ama bence 16-20 yaş grubuna daha çok hitap ediyor.

    YanıtlaSil
  2. Avonun hiç bir parfümü kalıcı değil bana göre.Hediye edeceğin şanslı kişi güle güle kullansın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet katılıyorum canım biraz kalıcı olsalar aslında kokuları güzel öptüm:))

      Sil
  3. ismi de şişesi de pekoş :)

    YanıtlaSil
  4. kalıcı deil derken, yani kokusu uzun süre dayanmıyo ozman..🙄

    YanıtlaSil
  5. ya çok merak ediyorum bunu bir türlü deneyemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka wish of love parfümü denemelisin canım.

      Sil
  6. Dakikada 26 adet satılıyor ha! Valide sultan duymasın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oriflame de saniyede bir tane satıyor oda az değil:))

      Sil
  7. Bir kere Avon parfümü kullanmıştım,güzeldi :)

    YanıtlaSil
  8. Meyvemsi kısmı bana daha çok hitap ediyor :)))

    YanıtlaSil
  9. Herkesin hayatına bir yerden dokunmuş bir koku bu bence. Görünce hemen aklıma 2012 yılı geldi. Gemlik Bursa 'da iş için yaşadığım bir dönemdi. bu parfümü yeni almıştım yanıma giderken. Otelde aynı odayı paylaştığım iş arkadaşım da da aynı koku vardı. uyandığımız ilk sabah ikimizde aynı kokuyu sıktığımızı farkedince uzun bir süre gülme krizine girmiştik :) O günden beri bir daha kullanmadım ama her kokuyu duyduğumda ,gördüğümde bu gelir aklıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet eskileri hatırlatan kokuları bende seviyorum.Mesela Catherine Arley Sahara bana da eskileri hatırlatır.

      Sil
  10. Avon deyince aklıma üniversite yılları geliyor🤗. Ne çok alıp kullanırdık. Avon Wish Love’u ilk defa duydum. Kalıcı olmaması benim için de eksi bir özellik 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet üniversite zamanlarımızda Avon alırdık hepimiz.

      Sil
  11. bugün yazı koymadııın hihi :)

    YanıtlaSil
  12. ohh miss...bakalım kime gidecek..

    YanıtlaSil
  13. off avon parfümleri dakikada 26 tane mi satılmış,çok popülermiş o zaman..😊

    YanıtlaSil
  14. çevremde çok kişi kullandığı için hiç kullanmadım. Çok sevilen bir koku

    YanıtlaSil