-->

adsense

30 Nisan 2014 Çarşamba

AVON Wish of love PARFÜM

Selam yaz ayları için son derece uygun hafif bir parfüm olan wish of love bugünkü misafirim.Parfüm son derece şık şişesiyle 50 ml olarak satılmakta.Hem çiçeksi hem de meyveli çok hoş bir kokuya sahip.Üst notalarında kiraz çiçeği,kızılcık,gül,ortanca alt notalarında sedir,sandal ağacı birleşince mükemmel bir koku ortaya çıkmış.
Kokladıkça yaz geceleri aklıma geliyor.Cıvıl cıvıl ambalajı da insana yaz günlerini hatırlatıyor.Ben genç kızlara çok daha fazla yakıştırıyorum bu kokuyu çünkü hafif,eğlenceli,coşkulu.Hani duş aldıktan sonra bir tazelik hissedersiniz,bir sabun kokusu duyumsarsınız ya işte ona benziyor.Ama kendimin kullanacağını sanmıyorum çünkü kalıcı değil.Ben yürüdükçe hissedilebilen iki gün üstümden çıkmayan kokuları seviyorum.Bu parfüm ise EDT ve on dakika sonra kokusu kayboluyor.Parfüm dönem dönem indirime giriyor bu yüzden son derce uygun bir fiyata alınabilir.Yani sonuç olarak hoş bir koku ama kalıcı olmamasından dolayı bir genç kıza tarafımdan verilecek.Sevgiler.....

4 yorum:

  1. Lisedeyken kullanırdım bu parfümü birde soft musk' ı soft mask hala favorilerim arasında wish of love da güzel bir koku ama bence 16-20 yaş grubuna daha çok hitap ediyor.

    YanıtlaSil
  2. Avonun hiç bir parfümü kalıcı değil bana göre.Hediye edeceğin şanslı kişi güle güle kullansın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet katılıyorum canım biraz kalıcı olsalar aslında kokuları güzel öptüm:))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.