Selamlar geçenlerde lilakutu dan kuru şampuan çıkınca aklıma ne zaman önce alıpta bir kenara attığım bu kuru şampuan geldi.Her gün saçlarımı yıkadığım için kullanmak bir türlü nasip olmamıştı.50 ml.lik bir ürün olan Akat Gardi kuru şampuanı carrefour dan 6 lira gibi bir fiyata satın almıştım.


Bu ürünü ilk olarak kızımın saçında denedim.Bir yere gidecektik ve soğuk olduğu için kızımın saçlarını yıkayamamıştım.Bu spreyden sıkıp parmaklarımla saç diplerine dağıttım.Beyaz partiküller oluşmadı kolayca dağıldı.Ve kızımın saçlarının inanılmaz hacim kazandığını fark ettim.Koklayınca kirden iz kalmamış kötü koku gitmişti.Ürün hoş hafif bir kokuya sahip.Kuru şampuanlar saça sıkılınca saçtaki yağı emiyorlar ve gerçekten tertemiz bir görüntüye kavuşturuyorlar.Tabii ki bu geçici bir durum akşama kızımın saçını yıkadım ama acil durumlar için güzel bir çözüm mesela yolculuklar.Kutunun üstünü okuyunca temiz saçada sıkılabileceğini gördüm sonrasında saç spreyiyle sabitleyince saça hacim verir diyordu.Hakikaten doğru her gün saçlarıma sıktım ve son derece hacimli saçlara sahip oldum.Kutu sadece 50 ml. bu yüzden çabuk bitti.Bence en az 150 ml olarak üretilmeli.Ben çok çok sevdim.Artık mutlaka bir kuru şampuanım kenarda bulunacak.İçeriğini aşağıda görebilirsiniz.Sevgiler...


0 Yorumlar