-->

adsense

26 Şubat 2014 Çarşamba

EN GÜZEL MAKYAJ BLOGU YARIŞMASINDA DERECEYE GİRDİMMMMMM

Selam Blog deposunun yapmış olduğu en güzel makyaj blogu adlı yarışmada 4. olmuşum.Çok sevindim bana oy veren arkadaşlarıma ve blog deposuna çok teşekkür ediyorum.

En Güzel Makyaj Blogları Anketi
Toplamda 77 oy alarak anketi birinci tamamladı
nilindunyasindan
66 oy alarak anketi ikinci tamamladı
kozmetikblogu
40 oy alarak ankette üçüncülüğü paylaştı
dortdortlukblog
40 oy alarak ankette üçüncülüğü paylaştı
misspoine
23 oy alarak anketi dördüncü tamamladı
kelebeketkisi39

İşte puanlama da bu şekilde olmuş..............Blog deposunun sayfasına ulaşmak için sizi BURADAN alalım.Kazanan bütün arkadaşlarımı tebrik ediyorum.Sevgiler herkese......


En Güzel Makyaj Blogu Sence Hangisi?
sıralasırala
misspoine
%1340 Oy
mervelil
%25 Oy
yaseminjess
%01 Oy
makyajkelebegi
%26 Oy
ojecanavari
%12 Oy
ojebalonjoje
%13 Oy
sosyoperi
%13 Oy
belgin-ce
%01 Oy
aydiseker
%13 Oy
nilindunyasindan
%2577 Oy
locosmetico
%13 Oy
bahcembenim
%25 Oy
sihirlimavi
%12 Oy
makyajurunlerm
%12 Oy
perisscope
%12 Oy
kelebeketkisi39
%823 Oy
libynindunyasi
%12 Oy
dortdortlukblog
%1340 Oy
beautywiththeobromine
%01 Oy
derinksah
%00 Oy
kozmetikblogu
%2267 Oy
buraliolmayanlarlokali
%27 Oy
bayanbakimli
%13 Oy
cikonungokkusagi
%00 Oy
wishingbeauty
%27 Oy

8 yorum:

  1. hayırlı olsun..blog yarışmaları ne kadar iyi oldu..hem bloggerların tanıtımı; hem de yakınlaşması sağlandı çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısın canım çok teşekkürler:)))

      Sil
  2. Canim hayirli olsunn severek takip ediyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ben de seni kutluyorum blogunun en sıkı takipçileri arasındayım:)))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.