-->

adsense

27 Ocak 2014 Pazartesi

LAVERA NATURAL CONCEALER

Selam bu ürün lila kutudan çıkmıştı.Kapatıcı çok kullandığım için çokta sevinmiştim.Fiyatı 27 lira. Lavera markasının ürünleri BİO sertifikaya sahip organik ve doğal içerikli bu da kullanırken içimi rahatlatıyor.Ayrıca hayvanlar üzerinde test de yapmıyorlar.
Nemlendirici özelliği olması çok güzel göz altlarını kurutan ürünleri sevmiyorum.Kapatıcılığı orta oranda benim pek işime yaramadı bu yüzden.Ben yoğun kapatıcıları seviyorum.
Ayrıca sürdükten hemen sonra dağıtmazsanız oracıkta donuyor bu da canımı sıktı.Çok hafif lekeleri olan genç ciltler kullanabilir.Sevgiler..

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler.
    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler seve seve bloğunuzu ziyaret edip takipçiniz olurum sevgiler:))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.