Selam Fikrimühim yeni bir kampanya ya imza attı.Ayrılmaz ikili Nescafe Classic ve Nestle Coffee-Mate 'i denememiz ve yorumlamamız için gönderdi.Bir kahve delisi olarak çok sevindim.
Karşıma iki paket çıktı biri benim için biri de denemesi için bir arkadaşıma gitti.Kahve paketini açtığımda mis gibi bir kahve kokusu burnuma geldi.Ben genelde üçü bir arada içiyorum ilk kez Coffee-mate ile deneyecektim doğrusu.
Sabahları bir fincan kahve olmadan ayılamam uyandığımda ilk işim denemek oldu. İlk içişimde biraz buruk geldi bana tadı ama ikinci ve üçüncü içişlerimde nasılsa alıştım ve hoşuma gitmeye başladı.Kahve kremasıyla birlikte kahve zevki farklı oluyor hakikaten.
Zaten yedi fincan içmeden karar vermeyin diyorlar doğru galiba.Kullanımı da gayet basit 1 tatlı kaşığı kahveyi fincana koyun üstüne kaynamış su ve biraz krema işte her şey hazır.Sizde benim gibi her sabah kahve keyfi yapıyorsanız deneyebilirsiniz.Sevgiler..

0 Yorumlar