İşte gene bir bitenler yazısı bayağı birikiyor sık sık yazmazsak; hepsinin toplu görüntüsünü gördükten sonra inceleyelim bakalım neler varmış.
BLENDAX VE KOMİLİ ŞAMPUAN:Her ikisi de güzeldi ama komili hakikaten daha hoşuma gitti.Gene alınabilir.
BARCELİNO SAÇ BAKIM YAĞI:Çok övüldüğü için aldım ama benim saçlarım o kadar kötü ki bu bile işe yaramadı..
SAÇ SERUMU:Argan yağlı bu serumun kaç şişesini kullandım bilmiyorum.Ama saçımı çok iyi açıyor.Bir damlası yeterli seviyorum.
DERMOKİL TONİK:Memnun kaldığım bir ürün hafif ve ferahlatıcı.
MORE THAN SOAP DUŞ JELİ:Buda doğal olması ve cildi kurutmaması nedeniyle hoş bir ürün üstelik yüzümde de kullandım.

 AMWAY QUIXOTIC EDP:Tam yazlık ferah bir koku sevdim.
YVES ROCHER ANTI-AGE GLOBAL GÜNDÜZ KREMİ:Bu kremi blogumda anlatmıştım cilt rengini açıyor,kırışıklıkları azaltıyor süper..

OTACI ARGAN YAĞLI EL KREMİ:Kokusu bana biraz ağır geldi ama tırnak ve el için nemlendirmesi çok güzel.
ORİFLAME OPTIMALS GÖZ KREMİ:Çok bişey anlamadım normal bir göz kremi.

WELLA KOLESTON SAÇ BOYASI:Şimdi saçlarım açık renk siyahı akıtana kadar çok zorlandık bir daha siyah yok.
SIGNAL ÇOCUK DİŞ MACUNU:Kızım bitirdi çilekli..
AMWAY GLISTER AĞIZ SPREYİ:Her zaman kullanıyorum aslında bunun yazısını yazmalıyım.
SOLGAR BIOTIN TABLETİ:Siz hala saç ve tırnak sağlığınız için biotin kullanmıyormusunuz?
NEUTROGENA EL KREMİ:Hakikaten yumuşacık yapıyor.
İNCİ VE APAKS MAKYAJ TEMİZLEME PAMUKLARI:İnci vazgeçilmezim.
Ve bir sürü tester evdekileri bitirme çabasındayım da.Bir bitenler yazısını daha sonlandırdık haydi gelsin yeniler:)))Sevgiler...

1 Yorumlar

  1. Çilekli diş macununu ne çok severdim küçükken. :)
    Gelsin yenileer :)

    YanıtlaSil