-->

adsense

22 Ocak 2014 Çarşamba

BİTENLER VE ÇÖPE GİDENLER

İşte gene bir bitenler yazısı bayağı birikiyor sık sık yazmazsak; hepsinin toplu görüntüsünü gördükten sonra inceleyelim bakalım neler varmış.
BLENDAX VE KOMİLİ ŞAMPUAN:Her ikisi de güzeldi ama komili hakikaten daha hoşuma gitti.Gene alınabilir.
BARCELİNO SAÇ BAKIM YAĞI:Çok övüldüğü için aldım ama benim saçlarım o kadar kötü ki bu bile işe yaramadı..
SAÇ SERUMU:Argan yağlı bu serumun kaç şişesini kullandım bilmiyorum.Ama saçımı çok iyi açıyor.Bir damlası yeterli seviyorum.
DERMOKİL TONİK:Memnun kaldığım bir ürün hafif ve ferahlatıcı.
MORE THAN SOAP DUŞ JELİ:Buda doğal olması ve cildi kurutmaması nedeniyle hoş bir ürün üstelik yüzümde de kullandım.

 AMWAY QUIXOTIC EDP:Tam yazlık ferah bir koku sevdim.
YVES ROCHER ANTI-AGE GLOBAL GÜNDÜZ KREMİ:Bu kremi blogumda anlatmıştım cilt rengini açıyor,kırışıklıkları azaltıyor süper..

OTACI ARGAN YAĞLI EL KREMİ:Kokusu bana biraz ağır geldi ama tırnak ve el için nemlendirmesi çok güzel.
ORİFLAME OPTIMALS GÖZ KREMİ:Çok bişey anlamadım normal bir göz kremi.

WELLA KOLESTON SAÇ BOYASI:Şimdi saçlarım açık renk siyahı akıtana kadar çok zorlandık bir daha siyah yok.
SIGNAL ÇOCUK DİŞ MACUNU:Kızım bitirdi çilekli..
AMWAY GLISTER AĞIZ SPREYİ:Her zaman kullanıyorum aslında bunun yazısını yazmalıyım.
SOLGAR BIOTIN TABLETİ:Siz hala saç ve tırnak sağlığınız için biotin kullanmıyormusunuz?
NEUTROGENA EL KREMİ:Hakikaten yumuşacık yapıyor.
İNCİ VE APAKS MAKYAJ TEMİZLEME PAMUKLARI:İnci vazgeçilmezim.
Ve bir sürü tester evdekileri bitirme çabasındayım da.Bir bitenler yazısını daha sonlandırdık haydi gelsin yeniler:)))Sevgiler...

1 yorum:

  1. Çilekli diş macununu ne çok severdim küçükken. :)
    Gelsin yenileer :)

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.