Selam bu ürün Lila Kutu ile gönderilmişti.Uzun süredir kullanıyorum bitmek üzere artık yorum yapma vakti geldi.Ürün cilt lekelerine iyi geldiğini vaat ediyor.Ben bu konuda bir sonuca varamadım çünkü cildimde herhangi bir leke yada sivilce yok.Ama şunu söyleyebilirim ki muhteşem bir kokusu var sanki süt gibi.Daha önce de uzun yıllar keçi sütlü kremler kullanmıştım.Bu krem orta bir nemlendirmeye sahip.Yani benim gibi yaşı ilerlemiş bayanlar için değilde 20-30 yaş arasındaki bayanlar için gayet uygun bir seçim.Üstelik ürün tüm cilt tiplerine de uygun.Fiyatıda gayet uygun 17,70 lira ürün 40 ml ve uzun süre gidiyor.Ah bir de paraben içermeseydi keşke.Eğer cilt lekelerinden çekiyor ve aynı zamanda uygun fiyatlı bir nemlendirici arıyorsanız bir denemekte fayda var.İçeriği şöyle:
Ürünü Lila Kutu'nun web sitesinden alabilirsiniz yani ŞURADAN sevgiler..

0 Yorumlar