Selam bu ürün Lila Kutudan gelmişti.Uzun süredir kullanıyorum bitmek üzere yani yorumlama zamanı geldi.Bendeki Cuma Rüzgarı adlı kokusu 400 ml. lik kocaman bir kutusu var.Ben sadece vücutta değil makyajımı çıkartmadada bu ürünü kullanıyorum.Vücudumda ya da yüzümde herhangi bir kuruma hissetmedim.Kokusu rahatsız edici bir yoğunlukta değil.El yapımı bir ürün tamamen bitkisel tüm cilt tiplerine uygun ve güvenle kullanılabilir.Lila Kutu'nun sitesinden alınabilir.İçeriği şu şekilde:
Ben bu ürünü çok çok sevdim kızımda da güvenle kullandım ve gene almayı düşünüyorum.Sevgiler..

4 Yorumlar

  1. Fiyatı da boyutunu düşününce çok iyiymiş.Elimdeki ürünlerim bitince ben de bir alıp deneyim :)

    YanıtlaSil
  2. benim cildimde çok kurutma yaptı zaten kuruydu şahbaz oldum desem yeridir ;) keyifle kullan cnm :) mrlgrck74.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun ben makyajımı bile çıkardım bu ürünle ama benim cildim karma geçmiş olsun size de

      Sil