-->

adsense

5 Aralık 2013 Perşembe

ÇEKİLİŞİMİN SONUCUUUUUUUUU

Selam sonunda çekilişimi sonlandırdım isimleri yazmak şartları kontrol etmek ve ekran resmi çekmek aynı zamanda ilk kez kullandığım random.org'u keşfetmek biraz zamanımı aldı ama adil bir çekiliş olsun diye bayağı uğraştım.İlk olarak en çok şikayet olan konu random.org daki ilk sıralar ve son sıralardaki katılımcıların çekilşilerde hiç kazanamamlarıydı bu şikayetleri okuyunca ben de biraz araştırdım ve randomda list randomizer bölümüne isimleri yazdım randomizer tuşuna basınca bütün sıralama karışıyor yani ekranda yorum sırasına göre değilde karışmış bir şekilde çıkıyor.İlk ve son sıradakilere haksızlık olmasın diye bu yöntemi kullandım üstelik her iki çekilişde de karıştıracağım isimleri.(İlk çekilişimi bu satırları yazarken yaptım diğerlerini sırası geldikçe yazarken yapacağım.)Kimsenin hakkının üzerimde kalmadığına inanıyorum.Arkadaşlarda sağolsunlar ellerinden geldiğince şartları yerine getirmişler.Sağ tık olayım olduğu için resimleri bazıları koyamamış canları sağolsun diyeceğim.115 katılım oldu çekilişime ve ilk kazananı açıklıyorum şimdi...

Evet ilk kazananımız 51 numaralı katılımcı yandaki  listeye bakarsanız
kazananım yıldız adlı katılımcı olduğunu göreceksiniz.İşte buda katılım yazısı


Kendisine az sonra mail atacağım bana 3 gün içinde cevap yazmazsa yedek seçeceğim arkadaşlardan 1. sıradakiyle bağlantı kuracağım.Güzel günlerde kullansın hediyelerini inşallah.
Sırada 2. kazanan var.Bunun için tekrar listeyi karıştırdım.Ve random.org dan numara seçimi yaptım.Kazanan





Görüldüğü gibi random.org 103 numarayı seçti fashion makeup adlı katılımcı kazandı.Katılım yazısı ise şöyle

Arkadaşım mailini yazmayı unutmuş twitterdan ulaşmaya çalışacağım 3 gün içinde geri dönüş alamazsam 2. yedek katılımcıya hediyeyi göndereceğim.Şimdi yedek olacak olan katılımcıları belirleyelim önce gene listeyi karıştırıyorum.Random şu numarayı seçti

Bu numarada listede şu katılımcıya denk geliyor.

berna adlı katılımcı 1. yedek

Bu arada şimdi farkettim ayın 3ünde yarışma bitecek demiştim ve bir katılımcı ayın dördünde katılmış kıyamayıp onu çekilişe kattım en son sırada ki arkadaşım 1. yedek talihli berna oldu.Demek ki hakikaten uyguladığım yöntem doğru ki en son sıradaki arkadaş yedeklerden biri oldu.Şimdi diğer yedek talihliyi seçelim bu sefer daha karıştırmıyorum listeyi
Random 96 numarayı seçti üstteki listeye bakarsak Betül Toptan 2. yedek talihli oluyor.

Evet eğer asıl talihlilerden geri dönüş olmazsa yedek talihlilerimle iletişime geçeceğim.Böylece bir çekilişim sonlandı 1. yılımda 2 kişiyi sevindirmek çok hoşuma gitti.Umarım daha nice çekilişlerde buluşuruz çekilişime katılıp ilgilendiğiniz için hepinize teşekkür ederim.Sevgiler....

7 yorum:

  1. geldim:) çok sevindim bilgi için teşekkürler mail attım size
    sevgişerimle
    yıldız

    YanıtlaSil
  2. merhaba çokk sevindimmm mail adresim fashionmakeup4ever@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ediyorum her ikinizide umarım sorunsuzca ulaşır hediyeler:))

    YanıtlaSil
  4. Hediyelerim elime ulaştı. Çoooooooook teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  5. paketim elime sağsalim ulaştı çoook teşekkür ediyorum
    sevgilerimle
    yıldız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah şükür bu çekilişide bir aksilik yaşanmadan bitirdim güle güle kullan hepsini canım:))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.