İşte gene bitenlerim toplu halde gördükten sonra tek tek bakalım.
Bir sürü tester kullandıkça mutlu oluyorum sonu gelmiyor ki.
ALTERRA ANTI AGE AMPUL KÜRÜ:Yaş ilerleyince kullanmak zorunda kalıyorsun.
AVON SOLUTIONS GECE KREMİ:Jel bir kremdi başka ürünler deneyeceğim.
REGAL GOAT'S MILK YÜZ SERUMU:Lila kutudan çıkmıştı genç ciltler için uygun.Yazısı blogda var.
ALTERRA TONİK:Cildimi yaktı çok sevmedim.
YVES ROCHER TONİK:Yazısını yazmıştım çok sevdim.


VASELINE VÜCUT LOSYONU:Aloe vera ve salatalık özlü normal bir losyon.
SYNERGENE EL KREMİ:Muhteşem yazısını yazmıştım.Keşke burada ROSSMANN olsa da alsam:((
FUSS WOHL NEMLENDİRİCİ GEYİK YAĞLI KREM:Ayak için çok büyük faydasını görmedim ellerimde bitirdim.
A PLUS SAÇ KREMİ:Orta ayar bir saç kremi.
OTACI ARGAN YAĞLI ŞAMPUAN:Beğendim güzel bir ürün yazısı mevcut.
SANOVİTAL SARIMSAKLI ŞAMPUAN:Saçları çok sertleştiriyor.Çok bir yararını görmedim.


DURU ORKİDE DUŞ JELİ:Kurutmuyor güzel.
YVES ROCHER JARDINS DU MONDE DUŞ JELİ:Çiçek kokuyor çok güzel,kurutmuyor.

GOLD BIO-COLLAGEN FACIAL MASK:Altın maskesi güzel bir ürün nemlendirmesini sevdim.
LUX VE FLORMAR PAMUK
BLENDAX ŞAMPUAN:2.kutu bitti başka markalar deneyeceğim artık.
SENSODYNE DİŞ MACUNU:Hep kullanıyorum.
AMWAY GLİSS AĞIZ SPREYİ:Vazgeçilmezim.
MORFOSE KERATIN SERUM:Saç bakımı için harika yazısı mevcut.
MAYBELLINE THE FALSIES RİMEL:Yazısını yazmıştım.
Üürnlerin bitmesi yenilerin gelmesi gerektiğinin işareti yeni ürünlere yelken  açalım sevgiler...

6 Yorumlar

  1. o altın maskesini bimden stok halinde aldım ama bittiler artık çok yazık çünkü çok güzeldi..

    YanıtlaSil
  2. Bir sürü şey bitmiş,güzel bir temizlik olmuş senin için :)

    YanıtlaSil
  3. Ampulun bir yararı oldumu yanı anlamadım :/ ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaş ilerleyince böyle ürünleri kullanmak zorund kalıyorsun da canım etkisi olduysa da ben bir şey farketmedim:))

      Sil