Selam bu gün yeni tanıştığım bir saç açıcı spreyi anlatmak istiyorum.Kayısı özü ve shea yağı içeren bu spreyi kızımın uzun ve zor taranan saçında kullandım.Ve hakikaten sıkınca gayet kolay bir şekilde saçları tarandı.Normalde saç kremi de uyguluyorum ama o uzun saçlarla baş etmek gerçekten zor.Bu ürünü sevdim ve yedeğini de hemen ısmarladım.Saçlardaki dolaşıklığı açmaya ve kırılmaları önlemeye yardım eden bu sprey aynı zamanda saçları daha güçlü ve bakımlı yapmayı vaat ediyor.Kullanımı ise gayet basit temizlenmiş , havluyla kurulanmış saçlara bol miktarda ürünü sıkıyoruz.Her zamanki gibi şekillendiriyoruz.Ürün ambalajı gayet sağlam ve şık.125 ml. ve fiyatını tam olarak hatırlayamıyorum ne yazık ki ama pahalı değildi.Sizde kuru ve yıpranmış saçlara sahipseniz deneyebilirsiniz.Sevgiler...

0 Yorumlar