-->

adsense

30 Kasım 2013 Cumartesi

FLORMAR-HEART PARFÜM

Selam flormar alışverişim sırasında denemem için verdikleri parfüm testerından sonra hayran kaldığım parfüm.Gidip tam boyunu aldım fiyatıda sadece 12 liraydı.İçeriğinde kızılcık,pembe biber,siyah menekşe ve kakao çiçeği bileşimleri bulunmakta.Ambalajı oldukça şık.
Eau de parfüm olması yüzünden yağ oranı fazla ve uzun süre kokusunu hissedebiliyorum.Bildiğiniz gibi Eau de toilette olan parfümler yaklaşık 4 saat kadar, eau de parfum olanları ise 8 saat kadar kalıcı kokuya sahiptir.Yağ oranı ne kadar fazlaysa o kadar kalıcı kokar.Benim şu sıralar en sevdiğim koku bu sıkılana kadar kullanırım galiba. İçeriği de şöyle:
Kokusu ağır tam benim sevdiğim gibi.Şekerli ve kadınsı bir koku ben biraz paco rabanne black xs adlı parfüme benzettim bu kokuyu ama oldukça başarılı sevdim yani.Sevgiler..

1 yorum:

  1. Geçenlerde kioskta denedim çok hoş kokuyor ama evdeki parfüm yığınağını göz önünde bulundurarak almaktan vazgeçtim :D

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.