Flormar parfümleri

Flormar Heart Parfüm

Flormar makyaj ürünleri alışverişim sırasında denediğim Flormar Heart Parfüm testerı sonrasında beğenip aldığım bir parfüm.

Flormar parfümleri

Flormar parfümlerini çok fazla denemedim ama Flormar Heart parfümü beğendiğim için yeni  Flormar parfümlerini de denemek isterim. Parfüm kullanmayı seviyorsanız Oriflame Miss Giordani parfüm makalemizi de okumalısınız.

Flormar makyaj ürünleri

Flormar makyaj ürünlerini orta kalitede uygun fiyatlı buluyorum. Zamanında allık, ruj, far paleti gibi bir çok Flormar makyaj ürünlerini denememe rağmen ilk kez parfüm deneyimledim.

Flormar Heart Parfüm yorumu

Flormar Heart parfüm kırmızı şişesiyle çok hoş bir tasarıma sahip. İçeriğinde kızılcık, pembe biber, siyah menekşe ve kakao çiçeği bileşimleri bulunmakta.

Eau de parfüm Eau de toilette farkı nedir?

Eau de parfüm olduğundan oldukça kalıcı çünkü eau de parfümler de yağ oranı fazla olduğundan kokusu daha yoğun, kalıcı oluyor, yaklaşık 8 saat kokusunu hissedebilirsiniz. Eau de toilette olan parfümlerde yağ oranı az olduğundan 4 saate kadar kalıcı. Yağ oranı ne kadar fazlaysa o kadar kalıcı kokar.

Benim şu sıralar en sevdiğim koku Flormar Heart parfüm diğer Flormar makyaj ürünleri, Flormar parfümlerini de kullanmayı istiyorum. Flormar Heart parfümün kokusu ağır tam benim sevdiğim gibi. Şekerli ve kadınsı bir koku ben biraz Paco Rabanne Black xs adlı parfüme benzettim bu kokuyu ama oldukça başarılı buldum.

21 Yorumlar

  1. Geçenlerde kioskta denedim çok hoş kokuyor ama evdeki parfüm yığınağını göz önünde bulundurarak almaktan vazgeçtim :D

    YanıtlaSil
  2. flormar heart pafüm güzel kokuyo bence,almak lazım..

    YanıtlaSil
  3. Flormar ürünlerini hiç denemedim ve çok merak ediyorum. Bir an önce alışveriş yapmalıyım ☺️

    YanıtlaSil
  4. Flormar ürünlerini hiç denemedim ve çok merak ediyorum. Bir an önce alışveriş yapmalıyım ☺️

    YanıtlaSil
  5. Bayanlara çok güzel tavsiyelerde bulunuyorsunuz flormar heart parfumde bunlardan biri teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler erkek parfüm tavsiyelerimde var.

      Sil
  6. Değerlendirme ve tavsiye için teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Hiç kullanmadım,bilmiyorum bu markanın parfümlerini...

    YanıtlaSil
  8. bu ara parfüm paylaşımlarınız artı ilginiz o yönde sanırım şişse güzel erkekler içinde varsa test edilebilir teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski yazılarımı bir araya topladım sadece:))

      Sil
  9. flormar yeşil olanı çok severek kullanmıştım

    YanıtlaSil
  10. Flormar heart parfümü hcbr yerde bulamiyorum nerden aLabilirim acba acil cvp��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben Flormar kiosk undan almıştım ama bayağı oluyor şu anda satılmıyor galiba şimdi online satoş sitelerine baktım yoktu.

      Sil
  11. Flormar heart parfümü nerden bulabilirim aradagm site kalmadi stokta yok mu ya cvp lutfen 😥😥

    YanıtlaSil