-->

adsense

20 Kasım 2013 Çarşamba

CHANEL-CHANCE

Selam uzun süredir kullandığım bir parfümü hiç yazmadığımı fark ettim.Chanel parfüm konusunda en iyi markalardan birisi bu parfümü nünde hakikaten şans getirdiğine inananlar var.Parfümün  üst notaları; turunç, süsen, patçuli. orta notaları; yasemin, karabiber, vetiver. alt notaları; vanilya, beyaz misk, sedir ağacı ve amberden oluşur. 

Oldukça kadınsı ve kalıcı bir kokusu var bu parfümün.Artık klasikleşen bu parfüm kimilerine göre çok ağır ama bana göre hafif çünkü çok baskın kokuları seviyorum.Parfüm uzun süre gidiyor çünkü bir iki damlası bile o kadar kalıcı ki.

Bana kalırsa yaz kış rahatlıkla kullanılabilir.Sizi bir anda dikkat çekici bir havaya sokacağı kesin.Fiyatı oldukça pahalı ama kalite için değer.Ben bu parfümü freeshoptan almıştım.Türkiye de fiyatı sanırım 250 lira civarı.Bitince yenisini almayacağım çünkü bu benim üçüncü şişem ve artık yeni ufuklara yelken açmanın vakti geldi.Sevgiler..

2 yorum:


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.