-->

adsense

1 Ekim 2013 Salı

MAKYAJDA SİHİRBAZLIK NUMARALARI-AYŞENUR YAZICI

Selam kim bilir ne kadar zamandır bu kitabı almak istiyordum ama bir türlü hiç bir yerde bulamadım sonunda internetten aldım.Kitap 158 sayfa nemesis kitaptan çıkmış ve fiyatı 8.40 lira.

Ben kitabı oldukça başarılı buldum.Aradığınız bir çok teknik bilgiye ulaşabiliyorsunuz tek yapmanız gereken aynayı karşınıza alıp denemek.Kitap kaşlarla başlıyor kaşınızın uzunluğu ne kadar olmalı,nasıl alınmalı,yanaklar,allık nasıl sürülmeli,ten makyajı,gölgelendirmeler,gözler,göz şekillerine göre makyaj,takma kirpik nasıl takılır gibi bölümlerden oluşuyor.
Kitapta hangi rengi seçmeliyiz,renk şeması,genç kız makyajı,50 yaş makyajı,gözlüklü bayan makyajı,nasıl makyaj çantası oluşturulur gibi çok ilginç bölümler mevcut.Ama benim en çok ilgimi çeken Başörtülü bayanlar için eşarp rengine göre makyaj bölümü oldu.Bence çok ince bir düşünce kapalı bayanlar mutlaka okumak isteyecektir.
Doğrusu buradaki çoğu bilgiyi biliyordum ama genede bilmediğim bir,iki şeyide öğrenmiş oldum.Mesela kitaptan küçük bir ipucu kırılmış pudranızı havanda dövüp bir tuzluğa koyarak kullanabilirsiniz.
Kitap makyaja yeni başlayanlar ve bu konuda kendini geliştirmek isteyen bayanlar için çok güzel bir çalışma olmuş.Sevgiler..

10 yorum:

  1. Hmm kitap çok güzel ipuçları içeriyor anlaşılan, zaten çok severim Ayşenur Hanımı, harika bir öneri oldu bu çok teşekkürler:)...

    YanıtlaSil
  2. Bu kitabı almak lazım yeni başlayan biri olarak..:) Canım seni mimledim http://mervelil.blogspot.com/2013/10/blogger-bulusmalari-mimi-sen-de-incel.html

    YanıtlaSil
  3. İlk defa mimlendim ve ben de seni mimledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tebrikler ve teşekkürler severek cevaplarım:))

      Sil
  4. benim makyaj konusunda direk sihirbazın kendine ihtiyacım var bir rimel bir kalem bitti. hem üstüne üstlük beceriksizimde :( ama Ayşenur hanımı çok beğenirim cidden işi biliyor kadın :) paylaşım için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım ama istersen hepimizden güzel makyaj yapacağına eminim:))

      Sil
  5. Merhaba,
    Ayşenur Yazıcı makyaj konusunda çok iyidir, bu kitabını da okudum. Dediğin gibi hep bilinen ama ufak tefek nüanslarla daha iyi nasıl makyaj yaparsın onu öğreniyorsun.
    Blogunu takibe aldım, bana da beklerim.Sevgilerle....

    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.