Kiehl's actively correcting & beautifying bb cream kullananlar


Kiehl's actively correcting & beautifying bb cream


Kiehl's ürünleri temiz içerikleriyle kadınlar tarafından son derece seviliyor.Kiehl's actively correcting & beautifying bb cream 50 koruma faktörüyle kadınların merak ettiği BB kremlerin başında geliyor.

Kiehl's actively correcting & beautifying bb cream kullananlar

 Kiehl's actively correcting & beautifying bb cream bana bir çekilişten çıktı ve uzun süredir kullanıyorum.Bendeki Fair rengi tenimle uyum sağlıyor..

İçeriğinde C vitamini var. Aynı zamanda GKF  50PA +++ güneş koruma özelliği son derece güzel. 

Kiehl's actively correcting & beautifying bb cream yorumu

Kiehl's actively correcting & beautifying bb cream cildimde bir renk düzenlemesi yapıyor ama şunu söylemeliyim ki bir mucize beklemeyin.Ben fondöten altına kullandım tek başına istediğim görüntüyü yakalayamadım çünkü.Hafif ayar bir kapatıcılık var diyebiliriz.Ortadan biraz az bir aydınlık veriyor cilde.

Kolay bir dağılımı var.Bir süre sonra ciltle bütünleşiyor.Paraben içermiyor.Ambalajı gayet kullanışlı ve şık.Kokusunu beğenmeyenler var ama ben rahatsız olmadım.Kiehl's actively correcting & beautifying bb creami siz denediniz mi?



5 Yorumlar

  1. Merhaba, yeni keşfettim bloğunu, artık sıkı takipçinim! Kiehl's ürünü kullanmadım hiç ama bu ürünü merak ettim..
    Bana da beklerim..

    YanıtlaSil
  2. hımmmmm bütün yanlışları kapatıyo muuuu kikirikiii :)

    YanıtlaSil
  3. Kiehl'sden ürün deneme fırsatım olmadı henüz :)

    YanıtlaSil