-->

adsense

23 Ekim 2013 Çarşamba

BLOG TURLARI-BURALI OLMAYANLAR LOKALİ

İşte yeni bir blog,yeni bir dost BURALI OLMAYANLAR LOKALİ bizlere önce blogundan bahsedecek sonrada güzel bir blog yazısıyla sizlere seslenecek.Yeni bloglar tanımak beni çok heyecanlandırıyor.Sizde blog turları bölümüme yazmak isterseniz bana mail atın kelebeketkisi39@gmail.com  Keyifli okumalar.

Merhabalar,
Sevgili arkadaşım Kelebek Etkisi blogunda konuk olmam için bana nazik bir davet gönderdi.Böyle bir davet almak açıkçası çok hoşuma gitti :) Sevgili Kelebek Etkisi'ne çok teşekkür ediyorum.
Blog yazmaya blogları okuyarak karar verdim.Epey tedirgin olarak başladım blog yazmaya.Bunca blog içinde beni kim okur diye düşünürken takipçilerim olmaya başladı.Belki yüzlerce kişi takip etmiyor beni ama ben çok keyif alıyorum blog yazmaktan ve başka blogları takip etmekten.Sevgili Kelebek Etkisi gibi yeni arkadaşlarım oldu blog sayesinde :) Lafı fazla uzatmadan konuya girsem iyi olacak :))

Yaklaşık 3 haftadır kullandığım Loreal Youth Code serumu anlatmak istiyorum sizlere.

Sabah ve akşam yani günde iki kere kullanıyorum bu serumu.Loreal bu serumuyla 24 saat nemli bir cilt vaad ediyor ama benim nemsiz cildimde bu etkiyi ne yazık ki ben göremedim.Cilt tarafından hemen emiliyor.Pürüzsüz,kadife bir cilt hissi kalıyor geriye.Bir aydan itibaren ince kırışıklarda gözle görülen azalma etkisi de varmış bu serumun.Ben henüz bu etkisini de göremedim.Sabah güzel bir ciltte uyanma hissini sevdim.İndirimden 30TL'ye almıştım yaz ortasında.
Bu serumun aslında çok daha ilginç bir özelliği var.Şişesi ,kokusu ve dokusu Lancome Genifique seruma o kadar çok benziyor ki.


Lancome Genifique serumu blog açmadan çok önce kullanmıştım.Her iki serumunda cildimde bıraktığı etki hemen hemen aynı.İşin başka bir ilginç yanıysa serumların içerikleri de hemen hemen aynı.Hatta Loreal serumun içeriğine daha iyi bile diyebiliriz.Çünkü üçlü peptitler var içeriğinde.Zaten Lancome bir Loreal markası.Bir rivayete göre Loreal firması bazı ürünlerini hem Loreal hem de Lancome olarak lüks ve market ürünleri olarak piyasaya sürüyormuş.(Farklı isimlerle tabiki )
Genifique serisiyle Youth Code serisi belki de böyledir;bilemeyiz.

Youth Code Seum içeriği : Water,Bifida Ferment Lysate,Glycerin,Alcohol Denatured,Dimenthicone,Hydroxyethylpiperazine Ethane Sulfonic Asid,Peg-20 Metyl Glucose Sesquistearate,Sodium Hyaluronate,Salicyloyl Phytospphingosine,Palmitoyl Oligopeptide,Palmitoyl Tetrapeptide-7,Adesine,Ammonium Polyacryldimethyltauramide,Chrysin,Octyldodecanol,Sodium Benzoate,Phenoxyethanol,Limonene,Fragrance.

Genifique Seum içeriği :Water,Bifida Ferment Lysate,Glycerin,Alcohol Denatured,Dimenthicone,Hydroxyethylpiperazine Ethane Sulfonic Asid,Sodium Hyaluronate,Phenoxyethanol,Peg-20 Metyl Glucose Sesquistearate,Peg-60 Hydrogenated Castor Oil,
Salicyloyl Phytospphingosine,Ammonium Polyacryldimethyltauranide/Ammonium Polyacrylolydimethyltaurate,Limonene,Xanthan Gum,Caprylyl Glycol,Disodium Edta,Octydodecanol,Cidric Asid,Citronellol,Fragrance.

İçerikler hemen hemen aynı.Bir serum 250 TL gibi bir rakama satılırken diğeri   30 TL.Acaba müşteri olarak aldatılıyor muyuz diye düşünmeden edemiyor insan.Yine de ben sizi olumsuz etkilemeyeyim.İmkanlarınız doğrultusunda her iki serumu denemenizi öneririm.
Youtube'da da bir sürü karşılaştırma videosu var iki serumun.
Son olarak Loreal firmasına bağlı markaları görmek isterseniz size internet adresini de vereyim.

Uzun bir misafirlik oldu bu yazı , gerçi misafirliğin kısası makbuldür ama  :) Umarım sıkılmazsınız okurken :)) Sevgili Kelebek Etkisi'ne blogunu bana açtığı ve beni konuk ettiği için tekrar teşekkür ederim.

9 yorum:

  1. Konuk yazarlık sayesinde seni tanıdığıma gerçekten çok mutlu oldum.Tekrar teşekkür ederim.Blogumda küçük bir teşekkür yazısı paylaştım.
    http://buraliolmayanlarlokali.blogspot.com/2013/10/bugun-blogta-yokum-misafirlige-gittim.html
    Sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seni tanıdığıma çok memnun oldum teşekkürler:))

      Sil
  2. lancome hakikaten çok gereksiz pahalı ilk indirimden bu serumu alıp deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim denemenizi.İçeriklerde hemen hemen aynı olunca o kadar para vermeye gerek yok :)

      Sil
  3. Lancome'un serum ve kremleri çok hoş ve kullananlarda hep çok memnun. Fakat ciddi anlamda pahalıya satıyor ürünlerini. Loreal'in bu ürününü ben hiç görmedim nerede bulabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gereksiz pahalı oluyor bazı markalar ne yazık ki.Bu serumu Gratis,Watsons ve bazı parfümerilerde bulabilirsiniz.Ben Ankara metrosunun altındaki bir parfümeriden almıştım.

      Sil
  4. Merhaba bu ürünü ararken bloğunuzdaki yazınızı gördüm. Acaba loreal youth code serumu nereden almıştınız? Watsons ve gratist'te bulamadım da... cevaplarsanız sevinirim ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazıyı konuk yazar olan bir blog yazdı onun bloguna gidip sorarsanız eminim yardımcı olacaktır sevgiler:))

      Sil
    2. Cevabınızı yeni gördüm :)
      Teşekkürler ��

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.