Sevgili kozmetik tutkunu yeni bloggerların tanışması ve kaynaşması için güzel bir etkinlik düzenledi.Aşağıdaki  sorulara cevap vererek herkes kendini anlatacak.Bende merakla diğer arkadaşların cevaplarını okuyup üyesi olmadığım sitelere üye olacağım.Gelelim sorulara..

1- Önce kısaca kendini tanıtır mısın ? 
Ben  39 yaşındayım, bir kız çocuğum var ve Yay burcuyum.Burcumun hemen hemen bütün özelliklerini taşıyorum maceraperest,özgürlüğüne düşkün,seyahat ve spor seven,patavatsız,kısıtlamaya gelemeyen,meraklı,maymun iştahlı,ya çok dindar yada dinle hiç alakası olmayanlar yay burcundan çıkar.Yükselenim başak titizliğimi de bu burçtan almışım.
2- Blog yazma fikri nereden aklına geldi? 

  Uzun süredir takip ettiğim bloglar vardı ve neden bende yapmıyorum ki diye düşündüm.Yaşadığım yer doğuda ve  burada hiç kafa dengi bir arkadaşa sahip değilim.Bayıldığım şeyler var mesela makyaj yapmak ama ortamda bir tek siz yapınca çok yalnız kalıyorsunuz.Ben farklı kişilerle tanışmayı ve yeni şeyler öğrenmeyi çok seviyorum.Ayrıca bazı düşüncelerimi özgürce paylaşmak istediğim için blog yazmaya karar verdim.
 3- Blog içeriğin  nedir ? 
  Her şey hakkında yazmayı seviyorum.Kozmetik olarak başladım ama sonra moda,kitap ve yemeklerde işin içine girdi.Kısacası ilginç bulduğum her şey hakkında yazıyorum.
4-Hangi konularda yazılar okumak hoşuna gider ? 
Blogger arkadaşlarımın yazdığı her şeyi okumak hoşuma gidiyor.Çok farklı fikirler ediniyorum yeni şeyler öğreniyorum.Kadınları ilgilendiren her konu çok hoş benim için yani moda,müzik,yemek,kozmetik,diy yada bazen o andaki duygularını yazıyor arkadaşlarım hepsi ilgimi çekiyor.
5- Kitaplarla aran nasıldır? Klişe bir soru olacak ama en son okuduğun kitap nedir ?
Mükemmel olmasalardı yaşayamazdım kitap bloglarını takip etmeyi çok seviyorum.En son HAYATIM ROMAN(YA)yı okudum blogda yazısı gelecek şu anda da KARDEŞİMİN HİKAYESİ-ZÜLFÜ LİVANELİ okuyorum.
 6- Modayı takip eder misin? Moda deyince ne anlıyorsun? 
Kendimce tabiiki takip ediyorum sadece vücut yapıma uygun olan kıyafetleri giyiniyorum ama yeni ne çıkmış diye her ay bir sürü moda dergisini de kolaçan ediyorum.
7-Peki ya kozmetik deyince ?
Akan sular durur çok çok seviyorum yeni çıkan her şeyi denemeye çalışıyorum bir tutku benim için.
 8- Ne tarz müziklerden hoşlanırsın? 
Hoşuma giden her şeyi dinliyorum arabeskte,cazda fark etmiyor.
9- Bloğuna ilişkin yapmak istediklerin neler ? Kendini geliştirdikten sonra ne düşünüyorsun? 
Bloguma aynen devam etmeyi istiyorum bir amacım yok benim duygularımı,ilgi alanlarımı anlatan kendime ait bir sayfam var ve beni izleyen,yorum yapan insanlar olduğunu bilmek çok eğlenceli.
10-İyi bir blogger olmanın yolu nedir sence?
Blogger olmak bir meslek mi?Bence değil sayfalarımız bir hobi yada duygu günlüğü bu işden para kazanmıyoruz bir çoğumuz zaten böyle bir derdimizde yok en çok kendi ruh eşlerimizi arıyoruz.Sık sık yazı yazmaya çalışıyoruz ama çok yoğun olduğumuzda da ara veriyoruz.Hayat insanı bazen engelliyor.
 11- Blog dünyasında gördüğün en büyük yanlışlar neler ? 
Sahte çekiliş düzenleyenler ve firmaların yolladığı hediyeleri bu ürün mükemmel diye bize anlatanlar.
12-Bu etkinlikten tam olarak beklentin nedir ? 
Yeni insanlarla tanışmak tabii ki:))
13- Bulunduğun şehirde yaşayan diğer blogger arkadaşlarla buluşma ayarlansa katılmak ister misin ? 
Benim yaşadığım yerde herhangi bir blogger olduğunu sanmıyorum ama istanbul a geldiğim zaman oradaki bloggerlarla görüşmek çok isterim.
14- Kendinle ilgili 3 olumlu, 3 olumsuz özelliğini söyleyebilir misin? 
Olumlu:Hayal ettiğini gerçekleştiren,yeni şeyler öğrenmeyi seven,arkadaşlarına çok değer veren
Olumsuz:Patavatsız,aşırı hırslı,çabuk sinirlenen bir insanım ne yazık ki:((
15- Bu tarz bir etkinlik nasıl daha da geliştirilebilir ?
Bence bir etkinlik düzenleyelim her hafta farklı mim soruları oluşturalım ve kurayla eşleşelim eşimizin yazısı bizim sayfamızda bizim yazımızda onun sayfasında yayınlansın.Her hafta farklı kişiler blogumuzu keşfedebilir böylece.

Harika bir mimdi çok çok teşekkür ediyorum yeni olan bütün bloggerları bu mimle mimliyorum.Sevgiler..



6 Yorumlar

  1. canım son soruda dediğin şey çok mantıklı geldi bana. bu şekilde etkinlik yapılmalı =) emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. merhabalar bloğunuzu etkinlik sayesinde keşfettim ve çok beğendim

    bana da beklerim kozmetikdelisitube.blogspot.com

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Seni yakından tanımak beni mutlu etti, benim bloğumada beklerim...:) sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. zaten senin bloguna üyeyim ve yazılarını zevkle takip ediyorum:))

    YanıtlaSil