-->

adsense

12 Eylül 2013 Perşembe

HAYATIM ROMAN(YA)-JALE TRANA ELHADEF

Selamlar bu kitabı yıllar önce almış ve okumuştum geçenlerde gene okumak istedim.Kitap epsilon yayınevi tarafından 2003 yılında basılmış ve 159 sayfadan oluşuyor.Yazar bir nevi günlük tutmuş bu kitapta edebi bir değeri olduğunu düşünmüyorum ama eğlenceli bir kitap.Jale T.Elhadef eşinin işi nedeniyle üç yıllığına Romanya ya gitmek zorunda kalınca oraları bize anlatmak için bir kitap yazmaya karar vermiş.
Kitapta yer yer çocukluğundan beri hafızasına kazınmış anılarınada yer vermiş.Sanki yeni bir arkadaş edinmişseniz de onun kendini anlatışını dinliyormuş gibi...
Hatta kitabın bir yerinde çok sevdiği bir tatlı tarifi bile vermiş (ve ben bu tatlıyı yaptım:))
Eğer yeni bir insan tanımak istiyorsanız,Romanya hakkında bir şeyler öğrenmek istiyorsanız,küçük bir bebeğiniz var ve onunla yaşadığınız sorunları yaşayan başkaları var mı merak ediyorsanız,işinize bir süreliğine ara vermiş ve ne yapacağınızı şaşırmışsanız bu kitabı zevkle okuyabilirsiniz.Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.