Geçenlerde Flormar'a uğradım ve dayanamayarak henüz yeni sayılabilecek bir seri olan revolution dan R05 no lu ruju aldım.Bu seri yeni çıkmasına rağmen flormar yeni bir koleksiyon(lights of flowers) daha piyasaya sürmüş denemek için indirime girmesini bekleyeceğim.Flormar kendini oldukça geliştirmesine rağmen fiyatlarıda oldukça pahalı tutmaya başladı.Neyse bu rujun siyah beyaz ambalajı oldukça hoş ve sağlam görünüyor.

Ruj mat bir yapıya sahip ben bayılıyorum mat rujlara sürümü kolay ve dudakta kurutma yapmıyor.
Nude tonlara bayılıyorum bu renkde bana tam nude gibi geldi ama eve gelince hafif pembemsi yani dudak renginiz vardır ya pembemsi öyle olduğunu gördüm ama sevdim.Fiyatı 16 lira.Yalnız çok kalıcı olduğunu söylüyemiyeceğim gün içinde tazelemek gerekiyor.Flormar rujlarda en çok şikayetçi olduğum konu bu.
Sitesinde rujla ilgili şunlar söylenmiş:
Devrim yaratan formül ve elmas tozu içeren yeni nesil doku, ileri teknoloji ile üretilen ambalajda buluşuyor! Kolay uygulanan yapısı ve besleyici özelliği ile bağımlılık yaratan bu ruj, dudakları nemlendirerek, yumuşaklık kazandırır ve mükemmel örtücülük sağlar.

Ayçiçeği yağı ile zenginleştirilmiş elmas tozu, dudaklara canlı görünüm kazandırır. Orkide kompleksi, şeftali, zeytin, kakao ve shea yağları ile desteklenmiş formül dudağın hassas yapısını korur, elastikiyetini arttırır, ışıltılı polimerler rujun parlak görünmesini sağlar.

Ve bu da son dokunuş sevgiler..

9 Yorumlar

  1. Son dokunus güzeldi :)) Köfte dudak :)
    Güzel yazın için tşkler .. sevgiler ..

    YanıtlaSil
  2. rengi çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  3. cok doğal bir tonmus gulegule kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim çok beğendim :))
    Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Tekrar görüşebilmek dileğiyle,
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ambalajı değişikmiş, ilk defa gördüm bu seriyi. Şık bir ambalaj, rengi de güzel. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil