Catherine Arley pudra

Catherine Arley Mucizevi Pudra

Catherine Arley makyaj ürünleri arasında en ünlüsü hiç kuşkusuz Catherine Arley mucizevi pudra dır. Makyaj yapan her kadın bu uygun fiyatlı,pürüzsüz görünüm veren pudrayı kullanmıştır.

Catherine Arley pudra nerelerde satılıyor?

Bütün küçük parfümericilerin vitrininde olmasa bile çekmecelerinde soranlar için vardır ayrıca Catherine Arley online satış mağazasından da satın alabilirsiniz.


Catherine Arley

Hangi numara Catherine Arley pudra almalıyım?

Catherine Arley pudra nın 3, 4, 5 numaraları çok açık tenler için uygunken 5, 6 numaraları buğday ten için 7 numarası ise esmerler için uygundur. Ben 5 numarasını kullanıyorum.

Catherine Arley pudra yorumum


Catherine Arley makyaj malzemelerini zaten severim Catherine Arley pudra efsane bir üründür. Yapısı harika, kadifemsi ve çok doğal bir görünümü var. Pahalı pudralardan çok daha iyi bir görünüm verdiği doğru. Pudra fırçasıyla uyguluyorum dağıtması kolay oluyor. Ama biraz fazla tozutuyor.

Renk skalası oldukça geniş buçuklu numaraları da var toplamda 7 farklı rengi var. Kapatıcı etkisi yeterli parlamaya karşı  uzun süre dayanıyor. Bitişi mat olan Catherine Arley mucizevi pudra yı içeriği temiz olmasa da seviyorum.

Eğer Catherine Arley makyaj ürünlerini seviyorsanız Catherine Arley alışverişim yazımızı da mutlaka okumalısınız.

Catherine Arley mucizevi pudra, Catherine Arley makyaj ürünleri, Catherine Arley, uygun fiyatlı makyaj malzemesi

15 Yorumlar

  1. Web siteleri olduğuğunu bilmiyordum güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  2. çok severim kadıköy ve evimin oradaki mağazalarda bulabiliyorum o nedenle çok mutluyum güle güle kullan.. :-))

    YanıtlaSil
  3. Catherıne Arley !! Kıyıda köşede hep durur balki kullanırım diye ki bu ay öyle oldu bb krem üstüne yagını alması ve sabıtlemek için :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Evet çok haklısınız klasikleşmiş bir marka Catherine Arley.

    YanıtlaSil
  5. Bundan 5-6 sene öncesinde annemin makyaj malzemelerini kullandığım zamanlardan hatırlıyorum bu marakyıü, geçenlerde bende küçük bi kozmetikçide denk gelip aldım eskilere gittim sürer sürmez eheh :)

    YanıtlaSil
  6. kullandığımız en eski markalardan birisi şu anda elimde ürünü yok ama bir dönem bolca kullandım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet belli bir yaşın üzerindekiler çok iyi bilir Catherine Arley markasını.

      Sil
  7. Catherine Arley, çok eski ve güvenli bir marka. Ben pek pudra kullanmam ama gerektiğinde kullanacağım bir markadır. Öneriniz için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Catherine Arley Mucizevi Pudra yazınızı epeyce merakla okudum.
    Bunca yıllık pudra severim, daha 1 kere denememişim bu pudrayı.
    Böyle meşhur bir pudra olduğunu bilsem çoktan alıp stoklamıştım eve şimdiye dek:) Öyle detaylı anlatıp methetmişsiniz ki, merak ettim pudrayı.
    Açık rengini bulursam alıp deneyeyim bakalım T bölgesi parlaması sorunsalımı çözebilecek miyim? :) Ürünü bizlere tanıttığınız için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Pudralar benim yağlı ve karma cildim için daha uygun ürünler sanırım.Uygun tonu bulursam deneyeyim bu ürünü :)

    YanıtlaSil