-->

adsense

3 Eylül 2013 Salı

CATHERINE ARLEY-SILKY TOUCH PUDRA

Son günlerde hangi pudrayı alsam diye düşünürken aklıma eski dost geldi çok uzun süredir Catherine Arley pudraları kullanmamıştım.Online satış mağazasından mı alsam diye düşünürken bir parfümeri de tesadüf ya buldum.Sorduğumda çekmeceden çıkardılar.Hakikaten artık çok sık bulunmuyor bu marka iyi ki online satışı var.Bakmak isterseniz tık tık 
 Ben 5 numarasını aldım.Cildimle uyum sağladı.Fiyatı 8,75 idi ama web sitesinden 8 liraya alabilirsiniz.
Yapısını sevdim kadifemsi ve çok doğal bir görünümü var.Pahalı pudralardan çok daha iyi bir görünüm verdiği doğru.Pudra fırçasıyla uyguluyorum dağıtması kolay oluyor.Ama biraz fazla tozutuyor.
Renk skalası oldukça geniş buçuklu numaraları da var bunlarda iki renk bulunuyor.Sanırım 7 farklı rengi var.Kapatıcı etkisi yeterli parlamaya karşı  uzun süre dayanıyor.Bitişi mat bir pudra.İçeriği ise şöyle:

Bitince yenisini alacağımı düşünüyorum.Sevgiler...

5 yorum:

  1. Web siteleri olduğuğunu bilmiyordum güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  2. çok severim kadıköy ve evimin oradaki mağazalarda bulabiliyorum o nedenle çok mutluyum güle güle kullan.. :-))

    YanıtlaSil
  3. Catherıne Arley !! Kıyıda köşede hep durur balki kullanırım diye ki bu ay öyle oldu bb krem üstüne yagını alması ve sabıtlemek için :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Evet çok haklısınız klasikleşmiş bir marka Catherine Arley.

    YanıtlaSil
  5. Bundan 5-6 sene öncesinde annemin makyaj malzemelerini kullandığım zamanlardan hatırlıyorum bu marakyıü, geçenlerde bende küçük bi kozmetikçide denk gelip aldım eskilere gittim sürer sürmez eheh :)

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.