-->

adsense

6 Eylül 2013 Cuma

BAYKUŞ KURABİYE

Bu kurabiyeyi evde kızımla yaptık çok eğlenceli oldu; gözler burun hep kızım tarafından yapıldı.Ertesi günde arkadaşlarıyla piknik yapıp yediler gene istiyorlar:))Minik bebeğinizle bu çok kolay kurabiyeyi denemek isterseniz.Malzemeler şöyle:
2 yumurta
1 paket margarin
1,5 su bardağı pudra şekeri
3,5-4 su bardağı un
1 limon kabuğu rendesi
1 çay kaşığı kabartma tozu(ben bunu unutup 1 paket kattım)
2 paket vanilya
Damla çikolata,badem

Yumurtaları,yağı,şekeri,limon kabuğunu,vanilyaları krem haline gelene kadar yoğurun.İçine kabartma tozu ve unu ekleyip özlü bir hamur elde edin.Merdane ile yarım cm. kalınlığında açın ve bardakla yuvarlaklar kesin.Daha küçük bir yuvarlak ile mesela şişe kapağı gibi küçük yuvarlaklar kesin.Baykuşun gözlerini oluşturun.Ortalarına damla çikolata,burun kısmınada badem yapıştırın.Ayaklarını çatal ucuyla şekillendirin.Önceden 170 derecede ısıtılmış fırında kurabiyeler açık pembe renk olana dek pişirin.Afiyet olsun...

7 yorum:

  1. İkinizin de ellerinize sağlık çok şirin olmuş....:))
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. Nasıl güzel olmuş.. Bir kere çok şık. ve eminim lezzeti de çok güzeldir.. Ben çok beğendim ellerinize sağlık..:))

    YanıtlaSil
  3. ikinizede çok teşekkür ediyorum:))

    YanıtlaSil
  4. çok şirin olmuş bu kurabiye bayıldım

    YanıtlaSil
  5. ne kadar tatlı olmuş elinize sağlıık :)

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.