-->

adsense

21 Ağustos 2013 Çarşamba

PASTEL 83 OJE

 Selam şu sıralar herkesin tırnaklarında gördüğüm bir ojeden bahsetmek istiyorum pastel 83 numara nane(mint) yeşili ile su yeşili arasında güzel bir renk.Resimlerde biraz koyu çıkmış aslında daha canlı ve açık bir renk.Yaz boyunca böyle hoş renkler kullanmaya niyetliyim.Cıvıl cıvıl bir yaz olsun.
Ojeyi 2 kat sürünce opaklaşıyor.Kuruma hızı normal ama ben kurutucu sıktığım için çok çabuk kuruyor.Fırçası çok geniş değil normal,sürümü rahat.Fiyatı sanırım 2.50 idi.Sevdim yani sevgiler..

5 yorum:

  1. Çok çok güzel bir renk ve tam yaz için.. Bulabilir isem çarşıya çıktığımda ben de bir tane alayım tatile hazırlık..:))

    YanıtlaSil
  2. Şahane renk <3 güle güle kullan :)
    Bu araa banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler hemen geliyorum ziyaretine:))

      Sil
  3. fajny kolor
    http://dorotadrygalska.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Beautiful color!!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.