Selam  Sevgili matmazeella ve pamuk şeker harika bir etkinlik düzenledi adı MİSAFİR GÜNÜ ETKİNLİĞİ bende bu etkinliğe katıldım iyikide katılmışım  Şimdi sevgili JanJan'ın benim için yazdığı yazıya bir göz atalım Teşekkürler JanJan,matmazeella ve pamuk şeker...

 Merhaba,
Ben Pembe Dünyammm blogunun sahibi JanJan...
İlk defa konuk yazar oluyorum bu da değişik bir duygu benim için :)
Blog sayesinde yeni yeni duygular tadıyorum .
Sevgili matmazeella ve pamuk şeker böyle güzel bir etkinlik düzenlediği için çok teşekkür ederim. Bu yazımda herkezin çok iyi bildiği ama birde benden dinlemenizi istediğim bir paletten bahsedececeğim. The Balm Balm Jovi Rockstar Palette.
Gerçekten benim için hayat kurtarıcı bir palet.Hem ufak tefek hemde çok kullanışlı.
İçerisinde 12 adet Far bulunuyor. 8 tanesi parlak , 4 tanesi mat.
1 adet çok tatlı bir şeftali pembe tonlarında hoş bir allığı ve aydınlatıcısı bulunuyor.
2 adette çok kullanışlı ruju var.1 tanesi dudak rengi diğeri çok güzel bir kırmızı.
Benim için hayat kurtarıcı bir palet.
Ve en çok kullandığım renkler mevcut içerisinde :)
Renklerin canlılığıda çok iyi ve makyajda çok hoş bir görüntü oluyor.
 Ben en çok içerisinde tüm makyaj ürünlerinin olmasına ve the balm kalitesiyle olmasına bayıldım.
Kendinize İyi Bakın...

JanJan

3 Yorumlar

  1. Ben fotoğrafları göremiyorum çok kez yeniledim ama sayfayı hala görütülenemiyor

    YanıtlaSil
  2. bilemiyorum ki bende görünüyor pc ni kapatıp tekrar açsan belkide bir hata vardır.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    172. takipçiniz benim.
    Bu arada fotoğraflar bende de gözükmüyor. Unutmadan, çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil