Tavsiye meleği olduğum için çok şanslıyım.Ben tatildeyken English Home'dan harika hediyeler gelmiş.Tatil dönüşü güzel bir sürpriz oldu.Zaten English Home çok sevdiğim bir marka. Country tarzı küçük küçük çiçekli cıvıl cıvıl ...
Tavsiye kanalı bana çokda hoş bir not yollamış..
Tavsiye Kanalı nedir,nasıl üye olabilirsiniz bütün bu soruların cevabını buradan bulabilirsiniz.

Ve hediyelerim şunlar..

Çok cici ufak tefek hediyeler seçmiş English Home tavsiye melekleri için.Bir English Home mağazasına girdiğinizde çıkması gerçekten çok zor oluyor.Zamanımızın çoğu evimizde geçiyor ve yaşam alanımızın güzel ve zarif olması ayrıntılarda gizli English Home en güzele ulaşmamız için bize yardım ediyor.





Hoş bir tutacak mutfakta çok işime yarayacak:))


English Home  kırlentten masa örtüsüne
nevresimden havlusuna kadar evinizin tüm ihtiyacını içinde barındırıyor.Hatta duş jeli,banyo tuzu,mum,banyo paspası,bornoz,kapı önü ağırlığı,manikür seti,bardak altlığı gibi son derece ilginç ve evde bakmaktan hoşlanacağınız şık aksesuarları bile bulabilirsiniz.
Yüzüm için bu bambu havluyu severek kullanacağım:))

Ve pudra kokulu son derece dekoratif bir vücut losyonu kozmetik delisi olarak en çok bunu sevdim..


Küçük yerde oturuyorum ve burada English Home mağazası yok diyorsanız üzülmeyin online mağazasına ulaşıp alışveriş yapabilirsiniz.Sevgiler..

0 Yorumlar