Selam herkese iyi bayramlar umarım güzel ve dinlendirici bir bayram olur sizin için.Bu yaz okuduğum Ayşe KULİN'e ait DÖNÜŞ adlı kitap aslında Gizli Anların Yolcusu ve Bora'nın Kitabı'nın  devamı.Gizli Anların Yolcusundan sonra serinin sonuncu kitabını da okumak istedim.Kitap Remzi Kitabevi tarafından yayınlanmış.295 sayfa ve 20 lira ben Migros'dan aldım.

Bu kitap Derya üzerinde yoğunlaşmış serinin diğer kitaplarını okuyanlar Derya'nın hiç bir şeyden haberi olmadığını hatırlayacaklar.Derya babasından gelen mektupları buluyor ve gerçekleri keşfetmek için yollara düşüyor.Gizli Anların Yolcusu kadar muhteşem bir kitap değil ama kötüde değil zevkle okuyorsunuz.Ben Bora'nın kitabından çok daha iyi buldum bu kitabı.Bir olayı farklı gözlerden tekrar yaşamak oldukça eğlendirici üstelik konu bu kadar ilginçse.Kitap akıcı ama biraz basit bir dille yazılmış.
Ayşe Kulin kitaptaki karakterlerine gerçeklik kazandırmak için kurguladığı konunun yanında Türkiye'nin içinde bulunduğu durumları,sorunları sohbet aralarına sıkıştırıyor.Katılsanızda katılmasanızda karakterin güncel olaylar hakkındaki fikirlerini dinliyorsunuz.Bu bana çok eğlendirici geldi.Bence bir konuya 3 kitap yeterli aslında o muhteşem ilk kitabın üstüne devam kitabına gerek bile yoktu.Sevgiler..

0 Yorumlar