Selam bu gün aslında uzun süredir kullandığım bir ürünün yazısını yazmadığımı farkettim.Garnier'in ilk BB kremi çıktığında cildime vermiş olduğu canlılık ve parlaklığa bayılmıştım ama her gün kullanamıyordum çünkü hemen sivilcelenme yapıyordu.Sonradan karma ve yağlı ciltler için bu ürün çıkınca sevinerek aldım.Artık sivilcelenme problemim kalmadı her gün kullanabiliyorum.Yalnız ilk ürün cilde çok güzel bir parlaklık veriyordu bu üründe o sağlıklı ışıltıyı göremedim.
  Üürn güneş koruma faktörü içeriyor.Cilde hafif bir ışıltı veriyor,rengi eşitliyor,kusurları azaltıyor.Zaten cildimde öyle çok bir sorun olmadığı için sadece bu krem bana yetiyor.Ben açık rengini alıyorum.Doğrusu renk seçeneği daha fazla olsaydı daha memnun olurdum.
Ürün akışkan bir yapıya sahip az bir miktar işinizi görüyor.Ama elinize alırken dikkat edin çok sıvı olduğundan dökülebiliyor.Ben bazen üstüne pudra da sürüyorum ama sürmesenizde cilde oturunca pudralı bir görünüm alıyor ve uzun süre kalıcı bir özelliğe sahip.Ben uygulamadan nemlendirici sürüyorum çünkü nemlendirici özelliğinin az olduğunu düşünüyorum.Ambalajı 40 ml.
Ürünle ilgili ambalajında bunlar yazıyor.Ambalajının özellikle kapağının daha kaliteli olmasını isterdim.Belki kapağı pompalı olabilirdi.
Fiyatı 20 lira gibiydi yani oldukça uygun ve fiyatına göre performansı çok iyi.Yaz günlerinde fondöten kullanılmıyor ve bence bu krem çok iyi bir alternatif.İçeriğine bakalım:
Özet olarak ben ürünü sevdim yaz boyunca elimin altında olacak.Sevgiler...





1 Yorumlar

  1. yves rocher BB krem'den çok memnun olmama rağmen Garnier'i merak ediyorum, dayanamayığ deneyeceğim galiba :)

    YanıtlaSil