Selam bu kremi Rossmann'den 3.45 liraya aldım.Öncelikle kokusuna bayıldım.Çok hafif rahatsızlık vermeyen bir koku.Nemlendirmesi çok iyi hemen nüfuz ediyor ve yağlı bir his bırakmıyor ve çok çabuk emiliyor.Dermatolojik testleri yapılmış.Ürünün ambalajı çok hoş renkli,canlı 75 ml.Üstünde yazanlar hakikaten ilginç bahar kokusu kalplerin daha hızlı atmasını sağlarken sizi rüya alemine davet eder.Elleriniz sanki güneşden bir öpücük almış gibi hisseder.Bunları ben söylemiyorum kremin üstünde yazıyor çok şairane:))İçindekilere bir bakalım neler varmış
Evet özet olarak ben bu kremi sevdim size bu satırları yazarken gene elime sürdüm hakikaten yumuşacık fiyatıda çok uygun .Sevgiler..









2 Yorumlar

  1. Merhaba. Bende krem meraklısıyım. Şuan Bionem ürünlerini kullanıyorum. denemek amaçlı aldım kullandım kokusu güzeldi.Kesinlikle vaadettiğini sağlıyor. Özellikle Erik çiçeği özü olan favorim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bionem hiç denemedeim rastlarsam alırım tavsiye için teşekkürler:))

      Sil