Türkiye çok zor bir dönemden geçiyor hangi tarafta olduğumu belirtecek yazılar yazmak istemiyorum çünkü her iki taraftanda çok sevdiğim arkadaşlarım var.Birlik olmalı birbirimizi kırmamalıyız uzun süredir yazıda yayınlamadım bence artık Türkiye normal hayatına dönüş yapmalı, yapabilmeli.Hepinizin yazılarını okumayı özledim ve biriken yazılarımı bundan sonra yayınlamak istiyorum lütfen bana kızmayın birlik beraberlik dostluktan başka bir şey istemiyorum.Herkes kendince haklı herkese saygım var en önemliside Türkiyeyi farklı renkleriyle seviyorum.Türkiyemize ve güzel insanlarımıza güzel günler dileyerek bir yazımı hepinizle paylaşıyorum.
SELAM Lila kutu mayıs 2013 kutusunda neler varmış bir bakalım hep beraber..
Evet kutu ilk geldiğinde bu şekildeydi içinde anneler günü için çok şirin bir kart ve lila bir çiçek vardı.Ben bu ayki kutuyu çok dolu buldum aslında.8 parça ürün vardı ve 3 tanesi tam boydu.
Evet görüldüğü gibi kutuya zor sığmış ürünler..Şimdi tek tek inceleyelim.
RAWGANİC YÜZ TEMİZLEME MENDİLİ:Bu tam boy bir makyaj temizleme mendili üstelik üçü bir arada yani temizleme,tonik,nemlendirme..Fiyatı 15 lira.Tatilde çok işime yarıyacak organik pamuktan imal edilmiş ve Soil Association tarafından onaylı çok sevdim.

GOLDEN ROSE RICH COLOR OJE:Buda ikinci tam boy ürün geniş fırçası var henüz denemedim ama rengine bayıldım.Fiyatı 3 lira severek kullanıcağım.

MORE THAN SOAP DUŞ JELİ:Üçüncü tam boy üründe bu; bana gelen cuma rüzgarı adlı kokusu hafif bir kokusu var.Ürün 400 ml. yani oldukça büyük zaten duş jelinin fazlasının zararı olmaz.Fiyatı 30 lira.Değişik markaları denemeyi seviyorum..
KISS MY FACE DOĞAL ŞAMPUAN:Bitkisel içerikli bir şampuan saçlara dolgunluk ve sağlıklı bir görünüm veriyor.Deneme boy denemeye değer.
COSMED GÜNEŞ KORUYUCU YÜZ KREMİ:Yaklaşan yaz günlerinde kızımın yüzünde kullanmak için çantamdan ayırmayacağım bu deneme boy ürünü.
ACTIVAR GÜNDÜZ VE GECE KREMİ:Bunlar sadece bir iki  kullanımlık bilmiyorum nasıl olduklarını anlayabilirmiyim. Sarkmalara karşı etkili olduğu vaat ediliyor.
MONODERMA TERLEMEYİ ÖNLEYİCİ JEL:Terlemeyle alakalı bir sorunum yok  ama 
koltuk altı deodorantı şeklinde kullanırım terlemeye karşı çok etkiliymiş.

Buda merak edenler için ürün açıklamaları ve fiyat listesi.Dediğim gibi bu ayın kutusu çok doluydu belkide son kutu olduğu için biliyorsunuz artık eylül ayına kadar kutu yok sonra yeni bir abonelik sistemine geçiş yapılacak böylece kutu alabilme şansımız artacak.Sevgiler..




2 Yorumlar

  1. Eet ben de almak istemiştim ama malesef alamadım Eylülden sonra şansımız artacak ise inşallah bu sefer alabilirim.
    Çok cici şeyler gelmiş hakikaten.. Güzel günlerde kullanın..
    Selamlar...

    YanıtlaSil