-->

adsense

22 Mayıs 2013 Çarşamba

YVES ROCHER ANTI-AGE GLOBAL GECE KREMİ

Selam bu gece kremini %30 indirim olduğunda Yves Rocher'dan almıştım.Biraz pahalı bir krem sanırım 120 lira civarı ama aldığıma deydiğini söyleyebirim.Yaşlanma karşıtı bir gece kremi.Sadece 6 günde hücre yenilenmesinde %30 artış vaat ediyor.Sürünce farkı hemen anlıyorsunuz zaten cildiniz yumuşacık oluyor ve rengi açılıyor.
Krem çok hoş kokuyor bitki özleri olduğunu anlayabiliyorsunuz ve yumuşak, köpüksü bir dokuya sahip.50 ml.lik bir ambalaja sahip ve çok şık görünüyor.Nemlendirmesini de sevdim.Alerjik bir reaksiyonda hissetmedim.Yves Rocher sitesinde ürünle ilgili şunları söylüyor.

Gençleştirici ve Hücre Yenileyici Gece Kremi

Sadece 6 günde yenilenmiş bir cilde sahip olun!
Cildinizdeki hücreleri yenileyen bu bakım geceden geceye cildinizi onaracak ve daha genç bir cilde sahip olacaksınız.

Cilt hücrelerinizi yenileyerek, cildinizi adeta yeniden oluşturur. Cildinizi onarır ve gece boyunca besler. Cildinizi görünür bir şekilde sıkılaşır ve kaybettiği ışıltısını yeniden kazanır.
Köpüksü ve yoğun bu krem ile cildinize anında nüfuz eder. Dokusu yağsızdır ve gece boyunca konforlu bir kullanım sağlar.
İçeriği ise şöyle:
Sonuç olarak bu kremi oldukça sevdim göz kremini de denemek istiyorum.Sevgiler..


5 yorum:

  1. Kesinlikle değer. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. bu kreme devam ettin mi acaba? bende almayı düşünüyorum da, yorumunu merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik deliliğinden elimde çok fazla gece gündüz kremi var ama bitince alacağım doğrusu kullandıklarım yerini tutmuyor ee artık olgun cilde sahip olunca kaliteye önem vermek gerekiyor.

      Sil
  3. evet ya, blogcularda genelde genç:) olgun ciltlere öneri bir sizin blogunuzda gördüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ee herkes kendi yaşına göre ürün kullanıyor ah keşke hiç yaşlanmasak ama çaresi yok:))

      Sil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.