-->

adsense

1 Mayıs 2013 Çarşamba

OTACI DA NELER VARMIŞ..


      Selamlar uzun zaman platin rengi saç kullandım sarıyı çok seviyorum ama bir zaman geldiki saçlarım yandı allahım o günler korkunçtu koyun yünü gibi oldu tuttukça lastik gibi uzuyordu; yapmadığım bakım kalmadı hala da o arayış içerisindeyim çünkü o günden sonra saçım biraz düzeldi ama hala çok sağlıklı olduğunu söyleyemem en başta kestirdim ve eskisi gibi uzamıyor.Bilirsiniz insanın saçı güzel olmadımı bakımsız görünür ve yüzünün güzelliği ortaya çıkmaz.En sonunda bir çare buldum iki tane röfleli belime kadar uzun peruk aldım.Şimdi çok mutluyum sanki 10 yıl birden gençleştim herkes bayıldı ve cesaretim için beni kutladı ne yapalım yani eğer sahip değilsek teknolojiyi kullanmak gerek:)Neyse eğer isterseniz daha sonra peruklarımı nereden aldığımı ve resimlerini gösteren bir yazı hazırlarım.
    Asıl soruna gelelim şimdi her zamanki gibi nette doğal ürünler ve saç bakımı için araştırma yaparken otacı ile karşılaştım.Ve ürünleri ile ilgili bir kaç soru sorunca son derece kibar davrananarak bana denemem için bazı testerlar ve broşürler  yolladılar.
Ben eskiden otacının sadece şampuan ürettiğini sanırdım meğer zaman içersinde kendini ne kadar yenilemiş şaşırdım doğrusu.Aktarlardan adı sanı duyulmamış yağları ve bakımları aldığıma üzüldüm böyle eski bir kuruluş dururken...
Otacı geleneksel tedavi yöntemlerini ve doğadan gelen yararları,modern teknoloji ile birleştirerek,insanlığın hizmetine sunan,bitkisel ürünler pazarında 30 yıllık geçmişi ile lider bir kuruluş.Argan serisi ile sağlıklı ve parlak saçlar vaat ediyor.Ürünler boyar madde,hayvansal kökenli madde ve slikon  içermiyor.Hayvanlar üzerinde test edilmiyor.Bitkisel yağlardan oluşuyor.
Şampuanları çeşit çeşit zeytinyağlı,ısırganlı,kepeğe karşı etkili,10 bitki özlü,kalın telli saçlar için,ince telli saçlar için,durulanmayan saç bakım tonikleride mevcut.
Sarımsaklı,ıhlamur ve ballı,papatyalı çeşitleride mevcut.Yıpranmış saçları onaran,dökülmesini engelleyen,güçlendiren,nemlendiren saç bakım yağları da var.
Otacı bebekleri de düşünmüş ve onlar için papatyalı,lavantalı,zeytinyağlı,güllü kremli şampuanlarda yapmış.
En çok beni şaşırtanlardan biride jöle yerine ürettikleri doğal saç şekillendiriciler oldu.Bitki özü ile saçlara şekil vermek güzel olacak.Ve çocuklu ailelerin en büyük sorunu olan banyo sonrası saç açma merasiminede doğal yöntemlerle bir çare bulmuş otacı kolay tarama spreyi ile zorlu saçlara son..
Otacının kolonyalarını ilk kez gördüm limonlu,lavantalı ve mandalinalı çeşitleri var.Bodrum mandalinası kokusu nasıl acaba??
Aldığım doğal sabunlardan sonra bu maceraya son vermiştim.Otacınınkileride görünce tekrar heveslendim lavantalı,ısırganlı,günlük ağaçlı,defneli doğal sabunlar çok çekici..
Bebiş ve çocuk ürünleri....
Masaj yağları ısıtıcı,eğzotik,rahatlatıcı,selülite karşı hepsi var.
Doğal gül suyu tonik olarak süper olurdu ve ayak bakım ürünleri ve daha neler neler otacı beni çok şaşırttı testerları denedikten sonra size yorumlarımı yapacağım sizde online olarak alışveriş edebilirsiniz ve ürünleri inceleyebilirsiniz tık tık sevgiler...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.