-->

adsense

29 Nisan 2013 Pazartesi

Tavsiye Meleği Oldum Ben -DİMES %100 PORTAKAL SUYU

Selamlar günler o kadar büyük bir koşuşturmaca içinde geçiyorki bazen blogumu ihmal etmek zorunda kalıyorum.Nihayet bir kaç dakika buldum ve Tavsiye meleği olarak ilk deneyimim olan dimes taze sıkma %100 portakal suyunu anlatabileceğim.Tavsiye kanalında gelen mailden sonra gidip migrosadan sorunsuzca aldım meyve suyumu.
Doğrusunu isterseniz cam şişede ve sağlıklı olması çok hoşuma gitti.Ayrıca ambalaj tasarımını çok başarılı buldum.Meyve suyum bitince su şişesi olarak kullanabilirim.
İçinde sadece gerçek  portakal suyu ve portakal parçacıkları mevcut  sıkıldıktan hemen sonra pastorize edilmiş.Şeker ilavesi yok.Buzdolabında muhafaza edilerek 2 gün içinde tüketilmeli.
Meyvelerin mevsiminde sıkılmış olması benim için büyük bir artı.Çalkalamadan içmemek lazım.

Nasıl içeceğimize önce karar veremedik pişmaniye ve tatlılarlamı yoksa tostlamı en sonunda peynirli tostla içmeye karar verdik.
Ve düşüncelerim kokusu çok hoş portakal içtiğinizi anlıyorsunuz.Tadıda evde sıktığımız portakallar gibi ayrıca portakal tanecikleri de var insanın ağzına geliyor.Deneyen diğer arkadaşlar  gibi ilk başta buruk tadını (sanki greyfurt gibi) garipsedik ama sonra alıştık ve sevdik belki içine biraz şeker katılarak içilirse daha iyi olabilir.Bence marketten alıp denemek gerek evde hiç meyve olmadığında gayet güzel içilebilir.Tavsiye kanalına teşekkür ediyorum yeni kampanyalarda buluşmak dileğiyle...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.